Stránka 1 z 1

Emulzia na vrchnaku oleja

PříspěvekNapsal: 06.03.2014 12:43
od skeblik
Nazdar vsetci,

mam taku otazku. Kupil som starsie auto priamo od KIA predajcu je to CEED SW 2007, 1.6CVVT, 85kW, 95tis km.
Ked dam dole vrchnak oleja cez ktory sa nalieva na nom je taka hneda emulzia (aj na stenach hrdla) - podla mna voda + olej.
Ukazal som to predajcovi a ten mi povedal ze to zmizne lebo auto dlho stalo a jazdilo predtym iba na kratke vzdialenosti, voda skondenzovala.

Ma stym niekto skusenosti? Mne sa to nezda aj ked na mierke nevidim vodu, ani v nadrzke na chladiacu kvapalinu nieje vidiet olej.skvrny.

http://imageshack.com/a/img35/5217/aedh.jpg
http://imageshack.com/a/img30/1232/k5f3.jpg
http://imageshack.com/a/img200/201/3spr.jpg

Dakujem za pomoc

Re: Emulzia na vrchnaku oleja

PříspěvekNapsal: 06.03.2014 13:07
od zaplosak
Ahoj, podle mě to nic neznamená, strácí se ti voda, ubývá olej? Pokud ne, tak bych to vůbec neřešil....
Případnou vodu na měrce ani vidět nemůžeš - byla by dole, ale zase by přibylo jakoby oleje.....

Re: Emulzia na vrchnaku oleja

PříspěvekNapsal: 06.03.2014 15:08
od M@jkl
je to tak jak ti říkal prodejce, jezdi a uvidíš že to bude v pohodě.

M@jkl

Re: Emulzia na vrchnaku oleja

PříspěvekNapsal: 06.03.2014 16:30
od ohen10
no nevyzera to nijako hrozne. Ked som na na felde myslim zle tesnenie hlavy, tak na viecku bol taky maz, alebo sliz, ktory bol bledohnedy. Robi to aj ked praskne hlava valca. Ale toto mi nevyzera ako to, co som mal. Jazdi a uvidis. ak sa tam toho viac vyzraza, tak by som to reklamoval. Mozno si si mohol vypytat nejaky formular, kde si na to upozornil a v pripade, ze tam je vada, tak by to slo na ich naklady...

Re: Emulzia na vrchnaku oleja

PříspěvekNapsal: 06.03.2014 19:06
od skeblik
Dakujem za odpovede, mam tam rocnu zaruku tak to skusim poprehanat a budem pozeral ci mi nemizne chladiaca kvapalina.

Re: Emulzia na vrchnaku oleja

PříspěvekNapsal: 19.04.2014 17:38
od spd001
To co tam mas je dosledkom castych kratkych jazd kde sa motor sotva zohreje a potom opat chladne pricom sa tvori kondenz v klukovej skrini a veku ventilov.prave vtedy sa tvori najviac kondenzu v motori a kedze viecko je najvyssi bod v motori tak sa tam usadzaju vodne pary z ovzdusia.Kazdy motor ma dychanie a vlhkost ovzdusia sa dostane uplne vsade v motori a tym sa pri chladnuti tvori kondenz .Olej sa tak vysoko nedostane aby ho zotrel preto sa tam kondenz hromadi a toto je zrejme vysledok dlhodobeho hromadenia.tak ako sa pysalo vyssie pokial sa ti chladiaca kvapalina nestraca tak je vsetko ok.Viecko aj hrdlo vyutieraj a odsleduj si ci sa to tvori opat.V mojej praci(servis stavebnych strojov)je taketo viecko na kazdom jednom motore(JCB,CAT,Hyundai,Atlas-Copco atd)