Stránka 1 z 2

Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 10.12.2016 09:06
od nespik
Ahojte. Chcem sa spytat ci si menievate typ posilovaca? Mne v lete vyhovoval comfort ale teraz v zime je tusim lepsi normal. Ake mate vase skusenosti?

Odoslané z Redmi Note 3 pomocou Tapatalku

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 11.12.2016 13:52
od mv12
komfort? Ten mi přijde vhodný maximálně pro 100 letou vyzáblou stařenku a ještě jen na parkování :lol: :lol: Mám tam většinou sport, občas to stáhnu na normal.

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 08:02
od Mirse
Já si jen jednou vyzkoušel všechny tři varianty a pak tam nechal normal - přijde mi to prostě " normal " :) Asi někdy při delší cestě zkusím i režim sport a uvidím ...

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 08:55
od zaplosak
comfort - stále.... ;)

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 12:06
od only_one
sport trvale.. ostatní moc nechápu. nocméně ani jeden režim neposkytuje potřebou zpětnou vazbu toho co se děje pod autem, takže to je jen o síle vyvýjené na točení volantem a ten by měl mát nějaký hmatatelný odpor..

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 16:11
od srek79
Normal na 99,5% - protože mě to přijde normál.. Zbytek (zpravidla dálnice) Sport. Comfort už je hroznej Playstation. :-)

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 16:22
od mv12
Je fakt, že Comfort je šílenost, ale ono je bohužel na úrovni Paystation to řízení jako takové :shock: :D . To, že při sportu ztuhne posilovač je sice pěkné, ale dobré řízení z toho neudělá. Chybějící zpětná vazba od kol a podvozku do řízení je podle mě největší slabina Ceeda a asi jedno z mála míst, kde :kia: ještě žádný pokrok neudělala... Prostě tam není prakticky žádná. Dost dlouho jsem váhal, jestli to vůbec překousnu a mám ho koupit... Ale prý to obecně lidem nevadí, protože to vnímá jen menšina řidičů, takže na to pomalu začínají kašlat i automobilky, který s tím nikdy problém neměly :(

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 16:42
od only_one
je to problém hlavně pro řidiče, kteří střídají auta.. já bych někdy brečel, když sednu z kočky do kii...

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 17:44
od snike
Elektricky posilovac nikdy nebude mit stejnou zpetnou vazbu od kol, jako ma hydraulika ;) Pak jeste zalezi zda je elektricky posilovac na sloupku rizeni, nebo na prevodce rizeni, kde je zpetna vazba o chlup lepsi :)

U Ceeda jsem jezdil jedine na Sport ;)

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 20:17
od Hanter
Asi sa v KII inšpirovali rezimom CITY z Fiatu UNO :D

Skusal som vsetky tri,no najviac mi sedi rezim SPORT.

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 12.12.2016 20:42
od matocz
Používám nejčastěji režim normal, na dálnici Sport. Když jsem přesedal před třemi léty z Focusu, měl jsem tam režim Sport, ale zpětná vazba u Ceedu prostě od volantu neexistuje, tak jsem postupem času přešel na režim Normal. Ale je fakt, že někdy u jedničkového focusu bylo těch informací od volantu až příliš - člověk pomalu věděl o každém kamínků na cestě. Nyní vše řeší elektronika, ESP. Ale ta bohužel není všemocná. Nejhorší je to pak při náledí, tam ta zpětná vazba zkrátka sakra chybí.

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 06.05.2017 21:00
od joko59
Prepáčte :( , rok jazdím na ceed SW GDI, r. 2015, do teraz som neriešil nastavenie posilovača riadenia. Dnes som to začal skúšať, no nedostal som sa ďalej ako že som našiel tlačítko. Prelúskal som manuál, tam som sa preladenia - sport - normál - konfort nedočítal.
Prosím napíšte ako nastavím jednotlivé modifikácie? :?

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 06.05.2017 21:22
od hlinajs
ja pouzivam vacsinou Normal a obcas Sport.
V zime, ked som sa motkal a casto parkoval v meste som tam dal Comfort. Je ale fakt, ze ani v jednom nie je spatna vazba od kolies.
To na tatkovom starom Citroen Saxo to je ina kava, bez posilnovaca :D

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 06.05.2017 21:27
od joko59
Ale ako to prepínaš? :drink:

Re: Moznosti posilovaca riadenia

PříspěvekNapsal: 06.05.2017 21:30
od wayne
Ja mam kratky cee'd. V navode je to v kapitole 4-43.
//edit: rezim sa prepina stlacenim kolieska na volante vpravo vedla .. co tam je, zrusenie tempomatu/omedzovaca rychlosti?