Ahoj, pozdě, ale přece přicházím s tím, jak se to v mém případě vyřešilo. V Kia servisu mi napoprvé řekli, že to není nic hrozného, a že to může takhle dělat, když zaber turbo a podbný nesmysly....googloval jsem dál a našel jsem příspěvek, že to samé někdo opravdu vyřešil výměnou spojky. Ještě jednou popíšu, co to přesně dělalo:
motor běžel na nautrál úplně v pohodě v celém spektru otáček....když jsem jel, tak při 1700-1900 se auto začalo celé třást a ztrácelo akceleraci (otáčky šly nahoru, ale muselo se zvolna)...od 1900 to šlo zase plynule v pohodě. Dělalo to nezávisle na rychlosti auta, ale na otáčkách při všech rychlostních stupních. Vše ukazovalo na něco kolem spojky, a tak jsem se vydal do Kie znovu a tentokrát to opravu opravili
- vyměnili komplet spojku a je to v cajku...při najetých 80.000km, na záruku, takže za 0kč. Byl jsem moc rád, že to takhle dopadlo.