Já to taky nechápu. Ale nějaký důvod to mít přeci musí.. Jenže přijít na to jaký, asi jen tak nejde. To auto pořád jede tak jak má.. Ale rád bych zjistil jak je možné, že celý ten problém byl zrovna v senzoru vačky.. Jediná chyba, která zůstává je ta lambda.. A stále to dělá jen, když dám klíček do druhé polohy bez startu, že si vyleze sama k 1.2V.. Řešit to teď žádnou výměnou komponent nebudu, musím k veterináři a kocour má přednost. Pokud ale není vadná lambda, tak to musí být ten leak na vstřiku.. Alespoň to je vedeno jako příčina u této chyby.. Spotřeba se zdá v pořádku, včera jsem jel cestu Pardubice -> Kutná hora s průměrnou spotřebou 7.6l/100, což upřímně jsem nikdy neměl (bývalo to víc).. a to jsem na to občas pro ten pocit dost šlapal.
Prozatím jsem rád, že to funguje.. Budu rád, když bude třeba dva roky v pohodě jezdit.. Když nepočítám kosmetiku, odřené nárazníky, atp.. tak je ve fajn stavu.. Ale kombík vůbec nevyužívám, takže třeba za rok, dva jí pošlu do světa a pořídím si něco menšího.. co míň žere.. Moc se mi líbí designově Kia Rio 2012+, i když tam ten výběr motorů je nic moc, 1.25 CVVT 62kW, 1.4 CVVT 80kW, .. ale zase je to menší a lehčí auto, tak by to třeba s tou 1.4 jezdilo lépe a úsporněji? Uvidíme časem Bůh ví co a jak bude za rok..