Stránka 1 z 1

motor nema tah 1,1 12V do roku 12.5.2005

PříspěvekNapsal: 12.09.2010 15:55
od matej
dnes v praci sme odhalili chybu o ktorej kia vie: problem je ze vo vyrobe slabo dotiahli skrutku remenice a klukovka vyhlodala do remenice a remenica do klukovky drazku. Za remenicou je plechove ozubene koleso z ktoreho si snimac otacok snima signal to je tiez znicene. Auto nema preto tah lebo rozvod je posunuty o jeden zub. Pri oprave treba KLUKOVKU, REMENICU, OZUBENE KOLESO za remenicu, skrutku na remenicu a podlozku..........oprava je dost draha. :kia: zajtra dam aj foto.
http://img834.imageshack.us/img834/7748/dsc02136ae.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/5059/dsc02137q.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/2130/dsc02139z.jpg

Re: motor nema tah 1,1 12V do roku 12.5.2005

PříspěvekNapsal: 12.09.2010 15:57
od titanus
skusil by som obvolat vrakoviska...je to sice predok co byva najviac zniceny ale nic zato nedas...

Re: motor nema tah 1,1 12V do roku 12.5.2005

PříspěvekNapsal: 21.03.2011 21:47
od sokolmira
Mě se to stalo taky,motor začal klepat,tak jsem zastavil,naštěstí kousek od paneláku.Zavolal jsem známýmu,co donedávna dělal v kie v JH a ten mi poradil-určitě šroub na řemenici.mimo jiné 4 měsíce po záruce.Sundal jsem kolo,kolo,vzal doma golu,nepovolil řemeny,a ten šroub jsem zlomil.Další telefonát kámošovi,že měl jako pravdu,a co dál.Zaject pro šroub do Kii servisu.Tam:obrovská hádka,šroub mi odmítli prodat,i když auto bylo po záruce,a neměli s ním nic společnýho,jedině prý oprava u nich cena od 5000 kč výše,podle dílů.Zvolil jsem odchod,další telefonát,kámoš přijel,auto jsme odtáhli k němu a šroub objednal on.Druhý den večer piki opraveno,cena 400 šroub,práce 500.Šrub byl kalený,šel blbě navrtat,a ulomením jsem ožvatlal první závit.Dal jsem mu litr a byl jsem rád,já si před panelákem teď nic neopravím.Měl jsem štěstí,že jsem hned vypnul motor,stát se to na dálnici,tak jsem to rozšmelcoval taky.Jinak mám najeto 72000 a tohle byla jediná závada-povolený šroub.Levnej benzin a bez poruch čau sokolmira.