Zdravím, mám tu kiu rio 1.25 62,5kw. Motor kouřil a měl přeskočené rozvody. Udělalo se těsnění pod hlavou srovnala hlava, nove ventily, gufera, rozvody, olejové čerpadlo a sací koš i s novým o kroužkem. Kdyz jsem s autem přejel před opravou, chvilkama svítilo mazání. Ted po opravě motor vůbec nemaže. Filtr je naplněný olejem, a když vytáhnu čidlo tlaku oleje tak čerpadlem na 12v motor promažu až nahoru k hlavě. Ale prostě nove čerpadlo si necucne. Manuál k tomu autu dohledat nemůžu tak než začnu s rozborkou mate někdo nějaký nápad čím by to mohlo byt ? Díky
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Zde je manual k olejove pumpe a souvisejicich casti, ktere muzes proverit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Kolik mel ten motor nalitane, ze se menilo cerpadlo? Pokud je cerpadlo nove (nerepasovane) , tak prvni na rane je netesnici okrouzek a prisavani vzduchu. Jestli je i novy saci kos , je opravdu stejne dlouhy jak origo? Vana zustala puvodni? Prepousteci ventil oleje meneny? To ze externim tlakem olej dostanes k hlave neznamena, ze je provozne na spravnem tlaku. Shod vanu , ucpi kos a zkus jestli olej nechcije ventilem nebo prirubou kose.