


mouzi píše:Sakris, ale jak se na to tak divam, tak to nejak neodpovida tomu, co mam v TP. Tam se pise, 126 Nm pri 3200 ot./min., zatimco v tom grafu to vypada na maximalni kroutak okolo 100 Nm. Ze by pred rokem mel ten stejny motor jine charakteristiky?
mouzi píše:V technickych datech od KM se pise nejvyssi kroutici moment je 126 / 4700, cili pri techto otackach porad motor pracuje naplno, aniz by to dohanel otackami a zere jen tolik paliva, kolik je potreba. Je jasny, ze kdyz budu jezdit na 2500 otacek, tak usetrim. Ale za cenu toho, ze takhle budu likvidovat motor. Ja jezdim na 3500-4000 otacek (zatim, protoze mam jeste motor v zabehu) a dle PC mam prumernou spotrebu okolo 7,3 litru. Nebudu kvuli 17 korunam na 100 km ku*vit motor tim, ze ho budu dusit, fakt ne
mouzi píše:Nekde na foru je tu psano, ze 16ventilove motory si potrpi na vyssi otacky. 2500 je podle me strasne malo, ten motor zlenivi a nemaze. To je dobre pro diesel, ale ne pro benzin a navic 16ventil. Ja se snazim, aby mi otacky neklesly pod 3000. Ty motory nejsou konstruovane na 2000-2500 otacek, spis naopak, moc dobre se jim jede pri 4000-4500. A jak rikam, ta uspora je tak zanedbatelna, ze se mi to stejne nevyplati. Misto 7 litru jezdit za 6 je 34 korun na moje 3 cesty do prace. To si radeji nekoupim neco jineho.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé