konec nové Kia Rio 1,4 2011

Pozdravení všem,
v prvním příspěvku jsem se radoval z nové Kia Rio First Edition 1,4. Najel jsem na ní 2900 Km a bylo to príma. 7.5. na 5km Pražského okuhu to za mnou nedobrzdil jeden umělec a tak je Kiuška totálka vrak. Aby ne- VW Transportér a SUV Hyunday, já mezi. Takže Kia Rio 1,4 2011/12 je fajn auto.Kdybych přemýšlel, co mi vadí, tak malé háčky na tašky v kufru a tlačítko na tahování okna, kde mi ruka spadne na čudlík od zrcátek. Jinak podvozek, motor, vybavení atd., atp. bezva. Jedna vada, za kterou Kia nemůže- emisní limity těch pitomců z EU, pro které auto nemusí jezdit, jen nesmí oteplovat planetu. Jak uvádím, moc jsem toho nenajel a boural jsem hrdě vstoje a nevinen. Ale rizikovější situace je při pokusu někoho předjet při rychlostech mezi 80-100 Km/hod. 6stupeň má ještě malé otáčky, 4 a 5 pod 3000 otáček dlouho zívá a 3 je za chvíli nad 4000, což při zajiždění je tak akorát. Prostě-dlouhé převody jsou bezva, pokud se člověk courá 60 km/hod na šestku, ale vyhrabat se z téhle rychlosti je věda. Spotřeba za celou dodbu nepřelezla 5,7 l/100 km. To je fajn, ale radost z ježdění to není, a to nejsem pirát a mám O bodů trestňáku. Obávám se, že při úvaze o novém autě budu uvažovat o nějaké ojetině, která sice neplní představy zelenejch makovic, ale jede. Je mi té holky líto, padla ještě mladičká a to ji tatínkové, tak jako asi u všech nových aut, museli trošičku ublížit, aby se líbila v Bruselu.
Čest její památce Hanzal
v prvním příspěvku jsem se radoval z nové Kia Rio First Edition 1,4. Najel jsem na ní 2900 Km a bylo to príma. 7.5. na 5km Pražského okuhu to za mnou nedobrzdil jeden umělec a tak je Kiuška totálka vrak. Aby ne- VW Transportér a SUV Hyunday, já mezi. Takže Kia Rio 1,4 2011/12 je fajn auto.Kdybych přemýšlel, co mi vadí, tak malé háčky na tašky v kufru a tlačítko na tahování okna, kde mi ruka spadne na čudlík od zrcátek. Jinak podvozek, motor, vybavení atd., atp. bezva. Jedna vada, za kterou Kia nemůže- emisní limity těch pitomců z EU, pro které auto nemusí jezdit, jen nesmí oteplovat planetu. Jak uvádím, moc jsem toho nenajel a boural jsem hrdě vstoje a nevinen. Ale rizikovější situace je při pokusu někoho předjet při rychlostech mezi 80-100 Km/hod. 6stupeň má ještě malé otáčky, 4 a 5 pod 3000 otáček dlouho zívá a 3 je za chvíli nad 4000, což při zajiždění je tak akorát. Prostě-dlouhé převody jsou bezva, pokud se člověk courá 60 km/hod na šestku, ale vyhrabat se z téhle rychlosti je věda. Spotřeba za celou dodbu nepřelezla 5,7 l/100 km. To je fajn, ale radost z ježdění to není, a to nejsem pirát a mám O bodů trestňáku. Obávám se, že při úvaze o novém autě budu uvažovat o nějaké ojetině, která sice neplní představy zelenejch makovic, ale jede. Je mi té holky líto, padla ještě mladičká a to ji tatínkové, tak jako asi u všech nových aut, museli trošičku ublížit, aby se líbila v Bruselu.
Čest její památce Hanzal