Stránka 1 z 1

Vysoké otáčky?

PříspěvekNapsal: 21.07.2009 17:48
od Tesik
Zdravím předem se omlouvám možná to tady je.
Při normální jízdě mám otáčky tak akorát ale při jízdě 100km/h mám otáčky 3 000 není to nějak moc??
známý u hyundai točí při 100km/h cca 2,500 a to má 2,4 benzín.
Já mám Rio 1.4 16V najeto 2000km.Díky za případné dotazy.
Ps:nesníží se otáčky až motor víc zajedu??

Re: Vysoké otáčky?

PříspěvekNapsal: 21.07.2009 17:55
od slava
Tesik píše:Zdravím předem se omlouvám možná to tady je.
Při normální jízdě mám otáčky tak akorát ale při jízdě 100km/h mám otáčky 3 000 není to nějak moc??
známý u hyundai točí při 100km/h cca 2,500 a to má 2,4 benzín.
Já mám Rio 1.4 16V najeto 2000km.Díky za případné dotazy.
Ps:nesníží se otáčky až motor víc zajedu??


No, ale taky napiš kterou máš zařazenou rychlost. :shifty:

Re: Vysoké otáčky?

PříspěvekNapsal: 21.07.2009 17:57
od Tesik
slava píše:
Tesik píše:Zdravím předem se omlouvám možná to tady je.
Při normální jízdě mám otáčky tak akorát ale při jízdě 100km/h mám otáčky 3 000 není to nějak moc??
známý u hyundai točí při 100km/h cca 2,500 a to má 2,4 benzín.
Já mám Rio 1.4 16V najeto 2000km.Díky za případné dotazy.
Ps:nesníží se otáčky až motor víc zajedu??


No, ale taky napiš kterou máš zařazenou rychlost. :shifty:

jo tak pardon samozřejmě že za 5 kdybych dal za 4 tak nevím co by motor udělal :D

Re: Vysoké otáčky?

PříspěvekNapsal: 21.07.2009 18:02
od Marek_Km
Tesik píše:Ps:nesníží se otáčky až motor víc zajedu??

Děláš si srandu? Ne vážně, ten převod se nemá sám od sebe jak změnit. Mimochodem zas tak moc otáček to není. Si je vynásob 2ma a uděláš 200 km/hod? 16tiventilovým enginům se líbí ve vyšších otáčkách.

Re: Vysoké otáčky?

PříspěvekNapsal: 21.07.2009 18:03
od PetrLa
Tesik píše:Zdravím předem se omlouvám možná to tady je.
Při normální jízdě mám otáčky tak akorát ale při jízdě 100km/h mám otáčky 3 000 není to nějak moc??
známý u hyundai točí při 100km/h cca 2,500 a to má 2,4 benzín.
Já mám Rio 1.4 16V najeto 2000km.Díky za případné dotazy.
Ps:nesníží se otáčky až motor víc zajedu??


no záleží jak je to zpřevodované....a čím je motor silnější tím "drsnější" převody můžou volit a tím míň točíš :)

PříspěvekNapsal: 21.07.2009 18:37
od TYDOK
Marek to bych chtel vedet co maji F1 kdyz to tahaji do 18000 otacek 30ventilovky :lol: :lol:

Re: Vysoké otáčky?

PříspěvekNapsal: 22.07.2009 18:08
od Návštěvník
Tesik píše:
slava píše:
Tesik píše:Zdravím předem se omlouvám možná to tady je.
Při normální jízdě mám otáčky tak akorát ale při jízdě 100km/h mám otáčky 3 000 není to nějak moc??
známý u hyundai točí při 100km/h cca 2,500 a to má 2,4 benzín.
Já mám Rio 1.4 16V najeto 2000km.Díky za případné dotazy.
Ps:nesníží se otáčky až motor víc zajedu??


No, ale taky napiš kterou máš zařazenou rychlost. :shifty:

jo tak pardon samozřejmě že za 5 kdybych dal za 4 tak nevím co by motor udělal :D


je to samozrejme uplne normalne. mam rovnaky model a sedi mi to presne tak isto. na dialnici bezne beham pri 4000rpm, ono ten motor tam na to je :) nie je to nafta ale 16V. ked to trosku zabehnes zistis, z 100km/h sa da v pohode tocit aj na trojke, nielen na patke :) pri predbiehani skor ci neskor budes nuteny :)

PříspěvekNapsal: 23.07.2009 10:27
od TWiDY
je to tak, dnešní 16V motory mají výkonostní maxima posazena hodně vysoko, já u své 1,6 CVVT až někde u 6.000 ot/min a tomu odpovídá i odstupňování převodovky.
každopádně 6-tý stupeň na dálnici by to auto určitě sneslo......

PříspěvekNapsal: 23.07.2009 12:35
od Mexican
problemom dnesnych 16V motorov je krutiaci moment.. preto nedavaju sestku, pretoze to auto to neutiahne... motor ma sice vykon, ale chyba mu sila... ako pise TwiDy vykonova spicka je posadena az za 5000 otackami, v rezime kde by ta s estka bola vyuzitelna (teda okolo 3000 ot) je hodnota krutaku a pocet koci nic moc..

PříspěvekNapsal: 24.07.2009 10:48
od fryvald
Chlapi, ale aj tak mame svoje Rio radi, no nie??? :scooter: :scooter: :scooter: :-P

és.

PříspěvekNapsal: 24.07.2009 11:52
od Rytíř
To si piš. :drink: :drink: :drink: :tongue:

PříspěvekNapsal: 28.07.2009 20:45
od Návštěvník
Mexican píše:problemom dnesnych 16V motorov je krutiaci moment.. preto nedavaju sestku, pretoze to auto to neutiahne... motor ma sice vykon, ale chyba mu sila... ako pise TwiDy vykonova spicka je posadena az za 5000 otackami, v rezime kde by ta s estka bola vyuzitelna (teda okolo 3000 ot) je hodnota krutaku a pocet koci nic moc..

Je to z časti tak ako hovoríš. Dnešné základné 1.4 16v motory(niekto používa i 1,2 16V) sú nastavené na vysoký výkon, ale vo vysokých otáčkach. Druhá vec, ktorá sa ale neprezentuje je priebeh krútiaceho momentu. Keď si pozrieme tieto dve krivky, zistíme dôvod, prečo chýbajú 6stupňové prevodovky. 16 ventilové motory majú radi otáčky, s tým nech sa zmieri každý kto si podobný motor kupuje.

os.

PříspěvekNapsal: 30.07.2009 15:10
od Rytíř
Je to tak, 16 ventil je vysoko obrátkový motor a opravdu má rád točky. Také se zvyšuje jeho výkon při vyšších otáčkách, jak zde již někdo psal. :evil: