ja mám krásny príklad toho, čo si predstavujem pod pojmom "hybrid" resp. all in one "elektromobil"...
nová Mazda 6 EZ... okrem toho že je to nádherný kus auta, ako dizajnovo, tak rozmerovo, tak prevedením... vyrába sa ako čisté elektro (to ma zatiaľ nezaujíma z viacerých dôvodov)
ale jeho verzia s 1/3 batériou cca 25 kW na ktorú prejde cca 150 km a atmosférickou 1,5kou pod kapotou, ktorá funguje iba ako elektrogenerátor je za mňa geniálne spojenie... zvlášť ak zistíme, že v Číne a okolí ho predávajú za 20 000 € !!!!! má síce znížený výkon na nejakých 215 koní oproti 265 k fullelektra, ale to by asi nevadilo na takové to normálne jazdenie
ktoré ale v EU vďaka chujom z Bruselistánu neuvidíme...
o čo ide? je to elektromobil, kde z 1 normálnej baterky pre jeden klasický elektromobil, vyrobíme cca 3 autá... a vďaka motoru prejde na jedno natankovanie cca 1300 km

čiže ak potrebujem väčšinu roka chodiť do práce, na nákupy, do mesta, proste okolo komína ako sa hovorí, tak jazdím FULL elektro na baterku, ktorú doma v pohode po zastrčení do klasickej zásuvky (nepotrebujem ani wallbox), alebo ti stačí zástrčka vyvedená z lampy na parkovisku pred činžiakom a do rána nabijem na 150 km jazdu, ale ak treba ísť na dovolenku, či dlhšiu trasu nie je problém, generátor potiahne
takto si to predstavujem a pri tej cene klobúčik dole... lenže v EU vedia súdruhovia oveľa lepšie čo my vlastne chceme...