Nemáte někdo tušení jestli se dají vyblikat závady z řídící jednotky motoru? A jakým způsobem? Motor mi šlape docela dobře ve vyšších otáčkách, ale při rozjezdu nebo při jízdě na volnoběh se zařazeným rychlostním stupněm se to někdy tak rozhoupe, až to hezký není. Co jsem zjistil a je to můj subjektivní názor, možná je to spojka, má jen dvě polohy: vypnuto-pedál v podlaze a zapnuto_sebemenší pohyb pedálu od podlahy...
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Zkusil bych to vyblikat a předpokládám, že ty konektory jsou stejný jako se Sephií, alespoň co se týče označení jednotlivých výstupů. Nebylo by k mání schema zapojení diag. konektoru na Sephii pro porovnání s Pridem? Nerad bych tu řídící jednotku poslal do věčných lovišť. Zde na schématech je to sekce "U" Diagnostics connector. Na první pohled se to tváří, že by to snad mohlo jít, ale raději se radši ptám abych se ujistil.
Měl jsem podobný problém. Do 2,5tis. otáček mi to skákalo a ani diagnostika na nic nepříšla. Zkus se podívat na kabely, které jsou v konektoru na škrticí klapce. Jsou tam 3. Já jsem měl jeden utržený. Spojka ti tohle neudělá.