







Setkal se nekdo s podobnym problemem? Ja prohledaval internet a dosel jsem jen ke stejnym zaverum, ktere jsem tu zminil

Asi jako prvni pokus necham vymenit olejove naplne a budu je chtit videt, abych se podival po zeleznych casteckach v nich


Beda píše:To bych nesmel mit vuz z bazaru, abych neresil dalsi problemNo co jsem mohl cekat, kdyz byl podezrele levny
Tentokrat mne trapi neidentifikovatelny zvuk, ktery vyjde nekde z predku vozu hadam, kdyz se snazim rozjet dopredu po predchozim couvani, ci kdyz se treba rozjedu hodne na jednicku, pak chci rychle preradit na dvojku ci z dvojky na trojku tak to opet cvakne, jak kdyby se vymezila nekde nejaka vule. Napada mne spousta veci, ale nevim kde zacit
Kdyby to byl homokinetak, tak ten by mel praskat hlavne pri plnem rejdu, ale mozna nemusi
Kdyby to bylo ulozeni motoru a vymlacene silenbloky, tak by to nejspis melo delat i na vyssich kvaltech, ale tam to nepozoruju
Kdyby to mela delat prevodovka, tak by nejspis musely byt vylamane nejake zuby na koleckach nizsich kvaltu a pri zaberu se pak vymezi ona vule mezi oz. koly a projevi se to cvaknutim
Kdyby byl dposkozenej diferencial v prevodovce, tak by to asi taky muselo delat na vsech kvaltech
Jeste mne napada spojka a spojkove lozisko, auto uz ma preci jen neco za sebou a nevim jak moc ho "likvidovala" predchozi majitelka
Setkal se nekdo s podobnym problemem? Ja prohledaval internet a dosel jsem jen ke stejnym zaverum, ktere jsem tu zminil![]()
Asi jako prvni pokus necham vymenit olejove naplne a budu je chtit videt, abych se podival po zeleznych casteckach v nichA hlavne si donesu vlastni protoze u Hyundaie mi nauctovali 2x mnozstvi oproti predepsanemu a jeste za 2x nez obvyklou cenu
leis píše:Já ti poradím kde hledat, je to v tisícihranu na poloose co jde do náboje, stačí vytáhnout poloosu z náboje pořádně jí namazat a opět namontovat a pořádně dotáhnout a máš po cvakání, věř že to je tím
Beda píše:Tisici hran mne napad, ale rikal jsem si, ze preci jen je to tisicihran, tak by mel fajnovo licovat. Bohuzel toto sam neoverim, protoze nemam vercajk na povoleni sredove matky, asi to holt necham proverit servis, az si pojedu nechat pro klid duse vymenit naplne v prevodovce a diferencialech. Akorat musim konstatovat, ze Kia si zas umi vybrat super typ oleju, dle knizky se da do prevodovky sehnat olej od jedineho vyrobce a to Tutela Car Matryx 75W-85 jine firmy to v doporucene tride API a SAE proste nedelaji. Do diferencialu a rozvodovky se mi povedlo najit asi jen vyrobek dvou vyrobcu, takze tentokrat asi poslechnu knizku a pouziju Shell Spirax S6 AXME 75W-90
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé