Chování podvozku při ostré jízdě

Tlumiče, odpružení, řízení, brzdy a vše kolem.

Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod Berka » 01.01.2015 19:31

Nedávno se mi stala taková nemilá věc. Ačkoliv to už nijak často nevyhledávám, chtěl jsem si trochu užít ostřejší jízdu a tak jsem ceedu zatápěl pod kotlem co to šlo. Bylo sucho, teplota kolem 7-9°C a hlavně jsem jel na místě kde to moc dobře znám. Prostě vím jaká zatáčka následuje, jak se auto v každé zachová kde je jaký horizont atd.
Celkem to probíhalo dobře, dokonce jsem si i jednou řekl že to auto sedí celkem dobře a motor ačkoliv nemá moc koní, tak má také chuť do života.
Pak to přišlo, delší rovinka, mírný horizont a táhlá levotočivá zatáčka s dokonalým asfaltem. Prostě nic co by někoho překvapilo. Jenže obrovská chyba! Po přejetí horizontu je pár metrů, kdy je potřeby jít na brzdy, aby se zatáčka bezpečně projela. Takže před horizontem jsem měl 140-150 km/h, ihned za horizontem jdu více na brzdy a v ten moment to začalo. Auto se odzadu rozvlnilo, přední kola začala hučet od přebrzdění (ABS ještě nesepnulo) a těch pár metrů co mi u všech jiných aut bohatě stačilo na snížení rychlosti, jsem měl co dělat abych auto udržel v požadovaném směru a dokonce jsem musel prudce brzdit ještě do první třetiny zatáčky, což bych jinak nikdy neudělal. Auto mělo naprosto nepředvídatelné chování. Prostě na limitu mi totálně zklamalo a chybělo velice málo abych už nikdy nic nenapsal.
Pořád mi to vrtalo hlavou proč k tomu došlo a zkusil jsem si malý test. Na dlouhé rovince jsem auto rozjel na cca. 180 km/h a prudce zabrzdil na nějakých 100 km/h. Opět šok! Auto se neskutečně rozvlnilo od zadní nápravy a člověk má dost práce udržet ho v přímém směru. Něco neskutečného. Žádně jiné auto které jsem řídil, mimo Škody Rapid nové generace, nemělo tak špatné, doslova katastrofální jízdní vlastnosti. Je to pro mne obrovské zklamání.
Opět zde vidím problém v příliš měkce nalazených tlumičích zadní nápravy, které nestíhají auto stabilizovat a hlavně v měkkých uloženích všech ramen náprav. Auto je sice v porovnání s první generací mnohem komfortnější, ale jízda na hraně je doslova nebezpečná.
Ceed je můj asi sedmý vůz a řidičský nováček taky zrovna nejsem (mám cca. 2,1 mil km), takže si troufnu říct že poznám když se auto nechová tak jak by mělo. Proboha, který blbec je podepsaný pod nastavením podvozku... neposlal ho někdo z budoucnosti z koncernu VW aby zabránil prodejům Kie?
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod spd001 » 01.01.2015 19:47

dobry postrech mna dnes sklamalo ESP bola poladovica ma smiklo na rovinke tak som hned hodil protiraid a cakal ze auto dobrzdi tak aby ma otocilo spat ale ESP nereagovalo az ked som stlacil brzdu v smiku az vtedy zareagovalo a pomali ma otocilo spat no to som uz bol pol autom v jarku.u octavie to bolo ovela lepsie v kritickych chvilach ESP pomohlo tu ma sklamalo hned prvy krat ako som ho potreboval.o prehnanom ABS ani nebudem hovorit.tiez som myslel ze bude podvozok lepsie naladeny no ono je ladene na kludne prenasanie z bodu A do bodu B.asi si budem musiet auto vyskusat na neakej drahe kedze toto by mi bolo luto tuknut :twisted: u starsich aut ma obrudniky neboleli :D
Obrázek cee´d_SW 1.6 GDI FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
spd001 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1326  Témata: 4
Registrován: 18.04.2014
Bydliště: Šaľa  Slovakia (sk)
Sponzor (1)

Kia cee'd SW II (2014)
120000 km @ 7 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod spacirx » 02.01.2015 21:19

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -rodiny/?2

"Nejdříve musím připomenout, že jízdní projev hatchbacku je na opravdu vysoké úrovni. Umí zajistit komfort i trakci na rozbitých cestách a kličkování mezi apexy patří mezi jeho oblíbené činnosti. První dojem z kombi je dost podobný. Sednete do něj, vyjedete a pokud jste pro auto nepřijeli v něčem na pneumatickém podvozku, budete se divit, kam zmizely všechny ty nerovnosti českých cest. Tlumiče polykají hrboly, silentbloky zase z toho plynoucí akustickou energii a karoserie se na obou koncích jen pohupuje. V první sérii zatáček budete obdivovat boční stabilitu, náklony karoserie jsou téměř zanedbatelné. Zní to ideálně? Počkejte, na jásot je ještě brzy..."

"Hranice ideálního světa se stávají tím zřetelnější, čím rychleji auto jede. Podvozek nejdříve ve válce s nerovnostmi přestane ohromovat a kouzlit, pak postupně začne vzdávat jednotlivé bitvy s většími hrboly, aby nakonec jen většinu času mával bílou vlajkou a tvářil se, že se ho to vůbec netýká. Paradoxem je, že svou roli nepřestane zvládat jen zadní náprava, u které se tužší naladění tak nějak očekává, s výpadky se potýká i ta přední."

...celý článek v odkazu
CEE'D SW II 1.6 GDI Fifa World Cup Edition
Infra red
Uživatelský avatar
spacirx Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 447  Témata: 6
Registrován: 05.11.2012
Bydliště: Zbýšov  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2014)
105000 km @ 6.5 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod Berka » 02.01.2015 23:33

Kdybych to nezažil, tak toho novináře nebudu brát vážně. Dnes vím že má bohužel pravdu a chování podvozku popsal velice dobře. :( Jen jsem netušil že za tím může být příliš tuhý stabilizátor.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod crui5er » 03.01.2015 01:59

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-kia-cee-d-2012-1-6-crdi-trochu-jina-i30/?3

Tady naopak hodnotní podvozek na výbornou. Někde jsem četl, že první modely měly naladěný tvrdší podvozek.

EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=Oz08-7okne0#t=121

Ještě přidávám odkaz na video z YT, kde při testu prohání kombíka na závodním okruhu. Finštinou nevládnu, takže vůbec netuším jak auto hodnotí, ale na první pohled to vypadá, že podvozek s ostrou jízdnou nemá vůbec žádný problém. Pocitově to však může být jinde.
Uživatelský avatar
crui5er Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 581  Témata: 3
Registrován: 02.09.2013
Bydliště: Kadaň  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW II (2012)
70000 km @ 6.7 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod mv12 » 03.01.2015 02:25

Znám ty články oba a když si to přečtete pořádně, tak v testu krátkýho Ceeda podvozek Janda vychválil až do nebes. SW pak testoval jiný člověk a ten popis jízdních vlastností je v podstatě porovnání SW oproti hatchbacku s tím, že ty problémy jsou jen s kombíkem a u krátkého Ceeda se to nevyskytuje... Tak nevím, ale Berka má krátkýho Ceeda...

Problém tam připisuje především tomu, že kombík má prodloužený zadek, a také 17" pneu. Ale zaujalo mne toto: "Už jsem zaslechl otázku, co na tom Cee'du vidíme, vždyť to na nerovnostech odskakuje. Není oním podstatným rozdílem velikost kol, popř. i volba tlaku v pneu, které vám dnes v každém druhém pneuservisu „preventivně” přefoukají?"

Tohle není web, který by dělal zrovna klasický spotřebitelský testy, spíš jsou to trochu "cvoci" do rychlých aut, při testech se s auty moc nepárají a spíš si libují v BMW než rodinných vozech, natož korejských, takže pokud Janda napsal, co napsal, tak se tomu dá věřit. Spíš jde o to, proč je v těch jízdních vlastnostech rozdíl. Jestli :kia: nakonec auto ještě přeladila (krátkýho Ceeda testovali nějakou předsériovou verzi) nebo jim dala něco lepšího a nebo by to mohlo být těma pneu? :o

Test Ceeda ještě bohužel nenatáčeli, ale např. tady jízda v GT verzi https://www.youtube.com/watch?v=J2Y2pEoNDQU, nebo i další ukázky z jízd: https://www.youtube.com/user/autoforumCZ/videos
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod patoh » 03.01.2015 08:46

Inak mne pred výberom motorizácie školiaci technik vravel, že diesle sú tvrdšie ladené. Neviem však o koľko :? Nemám s čím porovnať...
Kia Ceed II 1,6 CRDi 2012 5,5 L/100 KM
patoh Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 37  Témata: 1
Registrován: 01.04.2014
Bydliště: Bojničky  Slovakia (sk)

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod Berka » 03.01.2015 10:18

Rozdílný pohled vidím ve formě testování. Pokud budu ceeda testovat na letišti nebo na nějaké rovné ploše, tak jeho podvozek také asi vychválím do nebes. Pokud ho vezmu na klasickou silnici, kde se střídá jedna zatáčka za druhou, občas nějaký horizont a výmol který auto rozhodí, tak budu mít úplně jiný názor. Jenže problém je, že není moc lidí které běžně cestují po letišti.
Každopádně člověk který popsal špatné chování ceeda, sice SW, popsal dokonale mé pocity z mého ceeda v krátké verzi.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod mv12 » 03.01.2015 12:38

Z těch jejich videí to spíš vidím na hodně rychlé jízdy po okreskách, než na letišti :-) GT sice jezdilo asi někde v Rakousku či Německu, což budou silnice podobnější spíš tomu letišti, ale jinak většina ostatních testů je nějaká česká okreska nejspíš v jižních Čechách někde u Šumavy. A Ceeda testovali u nás. (Že zkouší všechny režimy viz. např. údaje o spotřebě aut v testu, který cituju níže, kde píše mj. o přesunu po okreskách průměrnou!!! rychlostí 148 km/h).

patoh píše:Inak mne pred výberom motorizácie školiaci technik vravel, že diesle sú tvrdšie ladené. Neviem však o koľko :? Nemám s čím porovnať...


Taky možnost... Ono to i dává logiku, že to bude jinak laděný, když diesel bude nejspíš těžší. Vzpomněl jsem si, že na tom webu testovali také i30 a i když Ceed se jim co do jízních vlastností zamlouval o trošku líp, rozdíl nebyl nijak zásadní a u i30 jeli obě motorizace. Tak jsem to vyhledal a ejhle, stejný p. Janda testoval i30 CRDI, Ceeda CRDI a pak taky i30 s GDI a konstatoval, že u i30 se jízdní vlatnosti (a i odhlučnění auta) hodně mění právě s tím motorem (škoda, že nejel i Ceeda GDI, ale ta i30 nebude asi až tak úplně jinde):

"čekal jsem ale přinejmenším jedno - že v kvalitě jízdy, zvlášť po českých silnicích, i30 rozstřílí své soky přesně mířenou dávkou z korejského samopalu. Přečtěte si loňský test i30 1,6 CRDi a budete si to myslet také. A že nešlo o nějaký přelud, potvrdila i nedávná zkušenost s jiným autem téhož provedení... ...Ale vyměňte motory a všechno je jinak... ...Že se v jednotlivých provedeních liší německo-české duo by až tak nepřekvapilo, VW žongluje s nápravami i převodovkami jak klaun s horkými uhlíky a auto to pochopitelně mění... ...ale proč u i30? Vždyť ta má vážně jen jiný motor a lehčí, tišší GDI přece musí zbylý projev vozu zlepšovat?... ....Divím se, že je to vůbec možné, ale jako GDI se i30 smiřuje s citelně horším fungováním podvozku na špatném povrchu z hlediska přilnavosti.... ...podvozek je citelně hlučnější než u CRDi... ...když si tohle srovnám s extrémní odolností a poddajností verze CRDi... bzum bzum, nejde mi to na rozum...

...Pokud vám ještě vrtá hlavou, proč i30 jako GDI není ve smyslu pohodového pohybu oraništěm podvozkově tak skvělá jako CRDi, nabízím pár vysvětlení. Po mém soudu, a nesetkávám se s tím poprvé, se konstruktéři a priori spokojili se závěrem, že „benzin není třeba odhlučňovat”. Říkáte si, co sem pletu motor, ale pozor, tohle neovlivní jen vnímání motoru. Diesel je ratlík, klepe celým autem... ..Aby tento projev byl umenšen... ...musíte „obejít” celé auto, upravit třeba i výplně dveří a podobné detaily... ...Když vycpete půlku přídě a spodku vozu molitanem (nadsázka...), pochopitelně se to znovu odrazí i v „nepřenášení” jiných zvukových projevů než samotného motoru.

Dobře, to možná vysvětluje onen hluk, ale proč podvozek nemá ani onu přilnavost? Inu, jsou to jiné verze laděné pro jiné zatížení, jiné zákazníky, jinými konstruktéry a kdo ví co všechno - stačí zvolit odlišné pružiny a tlumiče a tohle se změní tuze snadno."

Celý test zde: http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... -rozstrel/
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod souk69 » 03.01.2015 13:48

:? Já mám Kiu sw Crdi z roku 2009. Předesílám , že nejezdím jako hlemejžď , někdy tomu pěkně dávám. :twisted: Přesto jsem neměl problém ani s abs a ani s rozházeným zadkem. :no: Na druhou stranu si ale myslím, že při průměrné rychlosti 148 km/hod na našich okreskách ( a nejen na nich ) by se rozházelo lecjaké auto. ;) Ale možné také je , že měly Kie dřív nastavenou větší tuhost. :? No a jezdím na 15kách a z mého pohledu sedí dobře, už jsem několikrát bral zatáčky dost ostře, a problém nebyl. :no:
červená Kia Ceed sw 1,6 CRDI
Uživatelský avatar
souk69 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 518  Témata: 2
Registrován: 01.05.2009
Bydliště: Plzen  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2009)
0 km @ 0 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod mv12 » 03.01.2015 14:28

Já si zatím taky pochvaloval, jak auto dobře sedí, filtruje nerovnosti, či jak rychle lze projet zatáčky. Ale je fakt, že o nějaký extrém jsem se s ním ještě nepokoušel. Mám právě to krátký GDI a na 16" pneu. Jen místo Hankook mám Primacy 3 od Michelinu (co se týká letních...). Při normálním ježdění jedu tak nějak na pohodu ani pomalu ani rychle, obvykle tak kolem 100 na silnicích a kolem 120, max 140-150 na dálnicích a hlavně předvídám a brzdím celkem s citem, takže ABS mi poprvé na chvilku seplo až teď nedávno v obci na souvislém ledu... V Německu jsem to vytáhl i někam málo přes 200 a nezdálo se mi, že by byl problém, ale byla rovná cesta a bez prudkého brždění... Každopádně to budu muset vyzkoušet v extrémnějších situacích, abych věděl, co od auta čekat v případě nějaké krizovky... jen teď není vůbec čas, jít se jen tak projíždět...
Naposledy upravil mv12 dne 03.01.2015 14:34, celkově upraveno 1
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod Berka » 03.01.2015 14:29

U svého předchozího ceeda, také SW v CRDi, jsem podobné chování nikdy nezaznamenal. V tomhle byl minulý ceed absolutně čitelný a předvídatelný. Ano, nebyl tak komfortní, ale rozhodně byl v tomto ohledu podstatně bezpečnější.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod mv12 » 03.01.2015 14:37

No jo, jenže opět jde o CRDI a jestli se dá věřit tomu testu, tak ani Ceed II by ve verzi CRDI neměl mít problém...
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3144  Témata: 20
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
118000 km @ 6.73 l/100km

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod zulyk » 04.01.2015 00:02

sice to nie je obycajny cednik, ale GT sa drzi celkom dobre ;)

https://www.youtube.com/watch?v=l8Uirsf8vok
Hyundai I30 Fastback
1,4 TGDI
zulyk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 951  
Registrován: 19.07.2010
Bydliště: VT  Slovakia (sk)
Sponzor (2)

Re: Chování podvozku při ostré jízdě

Příspěvekod Ramtur75 » 21.01.2015 13:45

Ještě k tomu tlaku pneu, kupoval jsem auto se 7000km. Předchozí vlastník byla nějaká paní. Radši jsem zkontroloval tlak pneu a koukal jsem jak blázen. Místo doporučených cca 2.2 jsem tam měl 3.5. :o .
Ramtur75 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 44  Témata: 1
Registrován: 26.07.2013
Bydliště: Mělník  Czech Republic (cz)

Další

Zpět na Podvozek / Řízení / Brzdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé