to ladlen:
všetko sa odvíja od počtu uznaných reklamácii z poľa (claim field)
takže to, čo možno trápi teba, netrápi, alebo tento problém nemá 99,9% užívateľov (nehovorím, že je to tak, uvádzam to len ako príklad)
čo sa týka opotrebovania po 90 000 km, to je tiež veľmi diskutabilné a 145 000 spojka
ja mám kolegov na Sportage a obaja to majú inak
jeden nemá s brzdami problém, druhý menil po cca 90 000
jeden má našľapané 150 000 a spojka fičí a druhý má mierne cez 100 000 a spojka je na konci zo silami
myslíte, že mali odlišné komponenty?
možno to bolo chybnou dávkou od výrobcu/ dodávateľa, alebo jazdnými vlastnosťami majiteľa, neviem to posúdiť
ja sa môžem vyjadriť k motorom, keďže to sledujem a zaujíma ma to
index kvality za minulý rok vyšiel 136 chýb na 1 milion vyrobených motorov
každý rok sú stanovené prísnejšie kvalitatívne ciele a prísne sa to sleduje
každý rok sa investujú nemalé investície do modernicácie, kontrolných zariadení a inovácii výrobných, montážnych liniek + nové IT technologie
sprísňujú sa údržbárské intervaly na zariadeniach, CNC strojoch, 3D meračoch
hovorím vám, urobiť chybu, aby to nezachytil nejaký kontrolný mechanizmus, je veľké umenie
ak sa aj tak stane, hneď sa to rieši, sú prijaté nápravné opatrenia, vracajú sa podozrivé dávky dodávateľom, ten potom musí deklarovať opatrenia, aby sa to viac nestalo
opakovanie sa problému je viac menej dodávateľová smrť, sankcie, penále atď
jednoducho to nie je sranda a to vám hovorím, že to píšem z praxe, nie z nejakých Google článkov
takže kvalite sa prikladá v

veľký dôraz a aj investície vynaložené do kvality tomu zodpovedajú
a to sa bavíme o čiastkách, o a kých sa nám ani nesnívalo