Tak to bude asi mnou. Sice nejezdím stylem plyn brzda, ale tyhle brzdy evidentně nebyly navrženy na intenzivní brzdění s rychlostí přes 200 km/h, Na auto, které má maximálku 230 km/h docela smutné, jinak si to prostě nedovedu představit. Vždyť v létě, když jsem si byl vyzkoušet Brněnský okruh, tak už ve druhém kole šel pedál brzd až na podlahu. Po nějakých 7 minutách jízdy a na Brněnském okruhu jsem dosahoval maximálky pouze něco málo přes 180 km/h...
Jinak brzdy už mám konečně udělané, takže mě něco takového už trápit nemusí. Potvrdila se i má teorie o utržené třecí ploše, zůstala jen samotná pakna destičky... po necelých 20 000 km.
Vše připraveno na instalaci. Kotouče EBC Ultimax, destičky Textar na předek i zadek a brzdovka DOT 4 plus

Takto vypadaly kotouče po sundání kola. Na první pohled už to není ono..


Zde jsou již sundané destičky a jedna po kompletní "devastaci"


A vše zpět zkompletované už vypadá podstatně lépe

Destičky Textar i na zadku

A nyní už se jde jen měnit brzdová kapalina

Černý ochranný povlak po jízdě z Tábora už je komplet pryč, zůstal jen na místech, kde bude chránit kotouč před rzí
