Je super, ze se tady ta diskuze, tak rozjela a je hodne zapalenejch lidi to semnou probrat

Ono je to tezky, kdyz to vemu od zacatku.
Mel jsem i30 2. gen. (kupovana jako nova), od zacatku se na tom aute vse sralo, tim myslim, tak od 1. tydne po koupi, opravdu nocni mura pro kazdyho, za 1,5 roku jsem mel provedych asi 15 zarucnich oprav (vymena motoru, spojky, x krat lakovani vsech moznych dilu, jelikoz vsude byly vady na laku, pripadne to rovnou po roce rezlo), s velkym stestim jsem to auto po 2 letech prodal se ztratou 10 tisic, dekuji aaa, doted nechapu

Uz behem prodeje i30 jsem zaroven hledal a domlouval nakup novyho auta (potrebuju auto a s pritelkyni mame pouze toto jedno). Mel jsem nejaky penize navic, tak jsem resil co dal. Koncern a vse okolo s oturbenejma malorazkama proste ne, nikdy se mi to nelibilo a nikdy se mi to libit nebude i kdyz mozna jednoho dne, tak skoncim taky protoze nebude jina moznost. Takze z atmosfer na vyber: Lancer (motor OK ale to provedeni auta, plasty, fakt 10 let zpatky), Auris (auto dobry, ale na me uz moc scifi interier), Mazda 3 muj oblibenec ale 2l atmo se slusnou vybavou = cena noveho Ceeda GT, zbyl teda Hyundai (po druhe bych na to uz nemel zaludek) a Kia, no jelikoz jsem uz pri nakupu koukal po Ceedovi, ale paradoxne byl v dobe koupe i30 se shodnou vybavou Ceed asi o 50t drazsi sel jsem radsi do i30, nyni se to obratilo a sehnal jsem moji "TOPku" za 365t fungl novou (chtelo to teda trosku smlouvani, ale proc ne

).
Ted se vratim ke GT, ono s tim "zajizdenim" a dealerema je to tezky, ja kdyz byl treba na predvadecce Ceeda v PEMMu v Brne, tak mi prodejce rekl ihned asi po 100m co jsem vyjel, ze to muzu klidne tocit do omezovace, tak si pak o tom myslete svoje... Hloda me to jiz nekolikatej den, nevadi mi to, ze se v aute vystridalo x lidi (poradne se vymeje

), nevadi mi, ze bude nekde nakej skrabanec, najezd do 30tkm, jelikoz rocne nalitam kolem 12t, tak to auto asi driv zrezne jak "odejde" na dily. Bohuzel mne vadi to, ze nemam tu zaruku, ze tomu nekdo nenakladal za studena co to slo a az se tomu napr. v 100tkm vysype motor, vlivem vuli, toho neprimerenyho "tlaku" na studenej motor, tak pak zaplacu, bohuzel i druha stranka veci je pritelkyne, kdyz jsem rekl, ze bych chtel asi prodavat Ceeda a koupit GT, tak mi rekla, ze se toho maratonu jiz ucastnit nebude (s i30 semnou poctive absolvovala jak prodej i30, tak nakup Ceeda)

Takze necham to chvili v hlave jeste hlodat, ale uprimne, 600t za GT nedam, neprijde mi to tak "prinosny" oproti normalu za 365t, tech 530t uz je slusnejsi, ale porad to je 160t za turbo a lepsi sedacky, 450t je jiz dobra cena, bohuzel jak jiz zaznelo, starty, namahani, dlouha doba, za kterou se mohlo moc udat.
No uvidime, kazdopadne kdybych sel do GT, tak to bile za 450
