Co se týká VIFu a jiných aditiv do motoru, to nevím, nějaký efekt na čištění motoru a životnost by to snad mít mohlo, ale musel by to někdo exaktně otestovat, takhle je to jen doufání... Ale pro GDI by to snad smysl mít mělo hlavně kvůli čištění

mv12 píše:No tak jasně, ale to bude většinou ten běžný 95 oktanový benzínSamozřejmě, že když máš motor postavený na 98 či dokonce víc, tak tam nebudeš lít 95
A jen tak mimochodem, když už je ten článek o výzkumu v USA, tak v USA mají na pumpách obvykle 3-5 benzínů s různým oktanovým číslem
Začíná to obvykle na 85, pokračuje na 87 nebo 88, atd. Asi nejběžnější bude ta 87, aspoň my jsme jí tankovali do půjčené VW Jetty s TSI motorem, jak bylo předepsáno výrobcem, což jsem docela koukal, dokud jsem se nedozvěděl, že tam jiným způsobem určují oktanové číslo, takže ta 87 je něco jako naše 91, nebo možná ještě víc, a 95 je asi naše 100 pokud se nepletu.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé