Rozebrání čepu stěrače nakonec nebylo takové peklo jak to vypadalo. Za víc jak 24h to nasáklo dost WD40, potom když jsem chtil ten plocháč co je na čepu naražený do svěráku tak to šlo pozvolna vytáhnout při kroucení čepem. Nějakých 15min zápolení o každý milimetr ale povedlo se.
V hliníkovém pouzdru jsou dvě mosazná ložiska. Na začátku a na konci. Mezitím byla spousta rzi, a možná nějaké zbytky vazelíny. Čep je v téhle středové oblasti solidně orezlý. Po očištění vybroušení to myslím bude ještě dlouhou sloužit.
Při montování zpátky do auta sem narazil na to že jsem si nezapamatoval nulovou polohu. První pokus je vyfocený... stěrač šel správným směrem, ale pak vlítl do motorového prostoru a vrátil se. Správná poloha je naznačena šipkou. No doufám že už to rezebírat nebudu.
Když teď vidím jak rychle stěrače okno setřou, tak se to mršilo minimálně mnoho měsíců ne-li let.




