od Beda » 21.05.2017 08:17
Dole mas info k tem chybam a jejich diagnostiku v anglickem jazyce.
Citace z jednoho LPG webu k prestavbam korejskych znacek na plyn:
Dobrý den
Hyundai 1.2 57 kw,2012,nejeto 107 000 km,plyn BRC rosvítila se kontrolka motoru. Ve značkovém servisu zjištěná závada vadný katalyzátor. Katalyzátor na I20 stojí 39 500Kč. naprostý šok. Je možné,že katalyzátor byl zničen provozem na plyn. Děkuji Mirek
Dobrý den, pro dlouhodobý spolehlivý provoz vozidla přestavěného na LPG a u vozidel Hyundai zvláště, je důležité dodržovat servisní intervaly předepsané výrobcem zejména kontrola a seřízení vůlí ventilů a seřízení bohatosti směsi LPG dle korekcí v celém rozsahu otáček. Byť jsou vozidla vyráběna sériově, musí se po přestavbě na LPG každé vozidlo individuálně seřídit a to znovu opakuji v celém rozsahu otáček. Při pravidelných servisních prohlídkách by měl, mimo jiné, servisní technik zkontrolovat nastavení LPG a případně provést úpravu podle korekcí. Opomenutí těchto zásad ať už majitelem vozidla nebo servisem může vést k poškození motoru.
Dalsi negativni zkusenosti s LPG u korejcu a to konkretne u 1.6:
http://www.hyundaiclub.eu/forum-tema/lpg-762
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)