@Angel
packy pod volantem urcite nesviti ;)
Angel píše:Beda píše:@Angel
packy pod volantem urcite nesviti ;)
Díky, já měl problémy s regulací podsvětlení přístrovové desky (svítilo to na max, nebo vůbec ne). Teď je to O.K., ale prostě jsem měl nějak zafixované, že ty páčky pod volantem svítily taky.
vladislav píše:Angel píše:Beda píše:@Angel
packy pod volantem urcite nesviti ;)
Díky, já měl problémy s regulací podsvětlení přístrovové desky (svítilo to na max, nebo vůbec ne). Teď je to O.K., ale prostě jsem měl nějak zafixované, že ty páčky pod volantem svítily taky.
Ne ty páčky opravdu nesvítí....![]()
Angel píše:vladislav píše:Angel píše:Beda píše:@Angel
packy pod volantem urcite nesviti ;)
Díky, já měl problémy s regulací podsvětlení přístrovové desky (svítilo to na max, nebo vůbec ne). Teď je to O.K., ale prostě jsem měl nějak zafixované, že ty páčky pod volantem svítily taky.
Ne ty páčky opravdu nesvítí....![]()
Hmm, ale mohly by. Bylo by to hezké a užitečné ;-)
Angel píše:@Beda
Díky, je to dobrá i špatná zpráva. Z té dokumentace je zřejmé, že je tam jeden motorek, který se jenom přepólovává. Vedení hadiček je průchozí přes čerpadlo až do nádržky. Jeden směr točení čerpadla (zadek) jde, motor je tedy OK. Nepředpokládám, že by se v opačném směru otáčení seknul. Problém asi bude v přepínání. O to se asi stará relé, jehož kontakty jsou v té dokumentaci vidět. To relé ale musí být ovládáno asi z vnitřní řídící jednotky, pochybuji, že by se ovládalo přímo sdruženým ovladačem stěračů na sloupku řízení. K tomu bych ale již potřeboval sevisní dokumentaci elektroinstalace... Takže asi nakonec stejně v tom servisu skončím.
nocnik511 píše:ale že je to difný, že to nemá svojí pojistku...takový zásadní el.člen jako je mot.ostřikovače...jsem koukal u
bóbka taky nejni....stejně si myslím, že to půjde přes ňákou jinou pojistku, nejspíš stěračovou
![]()
...onehdá mi u jinýho vozu taky nestříkalo,zase na říťku, ale systém stejnej....ostřikovač měl tři konektory, jeden byl uzemň.(-) a ty dva(+),každéj od ovládání stěračů buď zadních nebo předních, tudíž každéj točil na jednu stranu a ten na říťku byl nenápadně povytaženéju toho motórku....ale taky může být problém v tý páčce ovládací, jestli si to dělá co chce
každých 14dní
snike píše:nocnik511 píše:ale že je to difný, že to nemá svojí pojistku...takový zásadní el.člen jako je mot.ostřikovače...jsem koukal u
bóbka taky nejni....stejně si myslím, že to půjde přes ňákou jinou pojistku, nejspíš stěračovou
![]()
...onehdá mi u jinýho vozu taky nestříkalo,zase na říťku, ale systém stejnej....ostřikovač měl tři konektory, jeden byl uzemň.(-) a ty dva(+),každéj od ovládání stěračů buď zadních nebo předních, tudíž každéj točil na jednu stranu a ten na říťku byl nenápadně povytaženéju toho motórku....ale taky může být problém v tý páčce ovládací, jestli si to dělá co chce
každých 14dní
Jo dneska se šetří, kde se dá, proč dávat dva motůrky, když to zvládne jeden ;-)
MP1 píše:Angel píše:vladislav píše:Angel píše:Beda píše:@Angel
packy pod volantem urcite nesviti ;)
Díky, já měl problémy s regulací podsvětlení přístrovové desky (svítilo to na max, nebo vůbec ne). Teď je to O.K., ale prostě jsem měl nějak zafixované, že ty páčky pod volantem svítily taky.
Ne ty páčky opravdu nesvítí....![]()
Hmm, ale mohly by. Bylo by to hezké a užitečné ;-)
Pekné by to určite bolo. O užitočnosti už pochybujem. Musíš to poznať po hmate, pozerať na cestu, nie na páčky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé