Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Samozrejme, ale ako píšem, na 1.6tgdi som to nepociťoval...išlo to pekne. v nižších otáčkach to tiež pekne potiahlo a rozbehlo sa, žiadne straty výkonu som nezaregistroval... Musím sa ísť znova na tom povoziť, sakra. Ale 1.4tgdi sa vyhnem zrejme úplne.
Fuha, toto ma teda nepotesilo..chcel som uz objednavat proceed s 1.4 a teraz ked tak beham po forach to vyzera, ze este asi treba pockat, kym nevychytaju vsetko..ak vobec...ten motor je v obehu uz rok a tak som myslel, ze pojdem uz do viacmenej prevereneho, ale nevyzera to tak..nema niekto info, ci tieto chyby nejak v kii riesia?
neřekl bych, že bys měl mít obavu, respektive tohle je prostě vlastnosti malých motorů současné produkce, za určitých podmínek to prostě to auto udělá plošně od škodovky po Hondu. Já jsem třeba s 1,4kou neměl žádný obdobný problém, týral sem to hodně a ani jednou to nezazmatkovalo. Takže zas tak moc bych se zrovna tohohle neobával. Ono v jiném případě si nic nového totiž nekoupíš
Pridal som aj "Uzivatelsku prirucku" na novy Ceed MY2019 v slovenskom jazyku. Kto ma zaujem stahujte tu: Ceed III MY 2019 slovensky
Kia XCeed (2024), 1.5 T-GDi, A 7DCT, 118 kW/160 hp, GT-Line, zelená Celadon Spirit Green (CE6), MY2024 Kia Ceed III (2018), 1.4 T-GDi, A 7DCT, 103 kW/140 hp, First Edition, modrá Blue Flame (B3L), MY2019
Take si myslim, ze cena bude od 800 tis a kdyz pridas par veci navic, budes na 900 tis jako nic. Jinak to muze byt zajimave...na druhou stranu je zde jiz vice moznosti na vyber. Uvidime po odhaleni ceniku ale kazdopadne to nebude konkurence pro Proceed GT s cenou cca 690 tis.
Ford na druhou stranu má velmi zajímavé pobídky, to už při koupi Smaxe bylo docela sympatické. u Plátce DPH to bude rozdíl malej. Ovšem může to taky být výrazně více, uvidíme v létě. Každopádně to je velmi zajímavá věc, protože objem přes 2 litry je dneska v téhle třídě něco jako malej zázrak.
Tak mozno sa oplati este rok pockat na facelift ceedu III.gen ci sa nieco zmeni k lepsiemu co sa tyka "ladenia pripadne uprav" motorov a zmien vo vybavach. Ale tiez som pozeral po forde uz nejaky ten cas. Som rad, ze niesom jediny tu na fore