only_one píše:netuším, kolik lidí tady mělo reálně Nko v ruce, nicméně to auto je naprosto bezproblémů využitelné na denní provoz s úsměvem od raní cesty do práce až odpolednímu návratu domů. A to se dneska u auta moc nevidí. Pro toho, kdo auta rád je aktivní změna nastavení před klikatou cestou bod, do kterého sem se neuvěřitelně těšilzlověstné plivání do výfuku a míra, jakou rychlostí se dá projet zatáčka, když je do ní vidět je někdy rozum beroucí. A to to jezdím s JAgoušem V6 250koní a druhýho mám V8 4,0 s kompresorem a nedovolil bych si to co s Nkem i když ve zrychlení a pružnosti je objem prostě objem. Adaptivní podvozek totiž z toho auta umí udělat přesně co je třeba a dvoulitr je v tom autě naprosto perfektní. To auto se chová naprosto přirozeně, jede lehce a podle chuti se dá pozapínat potřebná míra zábavy. Pokud tu jde o to, mít něco opravdu vyjímečného, tak to N Performance rozhodně je, Ceed GT i když bude rychlej, bude to takovej slabej odvar možností Nka i když bude přesahovat většinu prodávané konfekce,na ostrou Škodovku to nedosáhne. Nelze to porovnávat. Chceš li mít na kolech v HB to nejzajímavejší co se týče motoru, maličký ostrůvek normální velikosti motoru z 90 let
, adekvátním podvozku včetně brzd pak jednoznačně N. Chceš li rychlý HB, naprosto tě nebude brát možnost nastavení setupu auta, nestojíš o zvukové projevy výfuku, nebo chceš li automat a trošku stylu oproti konfekci za rozumnou cenu -> pak je Kia vhodným kandidátem.
To je právě ono. Měl jsem Nko 3 dny, to auto jsem si fakt "zamiloval", kdo nezkusil, neví o čem je řeč. Neskutečně se vám dostane pod kůži, že si hrajete, jak malý kluk. Nicméně pak přijde srážka s realitou. Jednak nejde jen o tu vstupní cenu, ale i o garančky, které jsou po 10 tis. km. Navíc je nedělá každý H servis + ceny pneu, ráfků atd. Kromě toho to auto "žere i trávu" u cesty, můj průměr byl 11.2 l/100 km. Taky si sebekriticky přiznám, že zase takový pilot F1 nejsem a měl bych asi pořád pocit, že nevyužívám úplně potenciál auta. Hyundai teď začne znovu prodávat i30 hatchback, která se dá koupit ve variantě Nline, ale tam je motor max 1.4 tgdi což bych nechtěl. Ten Ceed GT s 1.6 tgdi mně přijde jako racionální volba, ale jak říkám, kdo jednou vyzkoušel Nko, tak se jen těžko vnitřně přemlouvá ke koupi jiného auta, rozum nerozum.
