rok 2014, 1.4cvvt 73kw na LPG
teplota vyletěla ihned po rozjetí, a zastavila se vpodstatě na 130°C protože víc to nešlo, tak jsem hned vypl klimu a zapl topení

pavlikxss píše:ventilátor funguje, tedy když dojedu normálně z práce tak auto má asi 85°C a ventilátor po zastavení jede. Problém je jenom tehdy když dlouho stojím na místě (čekám na někoho s nastartovaným autem, klidně i 30 min). Mám pocit jak kdyby v tom horku auto nebylo schopné se uchladit.
jozzo píše:Každe normalne fungujuce auto sa UCHLADI pri volnobehu na mieste aj s klimou.
Precitaj si to poriadne, pri stati na mieste, volnobehu. To ze prevadzkova teplota je vyššia mi nemusiš hovoriť, vdaka pretlakovanej sustave. Ale nemala by voda vyvriet ani žiadne kontrolky nemôžu svietit signalizujuce prehriatie motora. Ked budem stáť pri 40 stupnovej teplote aj X hodin na mieste aj s klimou, nič sa nemôže stat, stale sa uchladi na prevadzkovu teplotu ventilatormi.
A že tomu nerozumiem1. miesto v mlateni slamy si si už davno vyslužil ty, len ti to nikto este nepovedal, nenapisal. Radsej nikto ani nereaguje na tvoje fantazmagorie, co tu vypisuješ. Nevieš, pišeš, dačo vygugliš rychlo. Chlope, prvy motor som vybral z embečky ako 17 ročný tu na parkovisku pred blokom, veriš? Menil som spojku. Mam koštrukciu a prevadzku motorovych vozidiel vyštudovanu, maturoval som z toho a aj som sa tym živil dosť dlho. Bud mi onedlho 50. Tak netrep prosim ťa...Možno ale si to tak nemyslel, možno alebo možno...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé