radekje píše:Omlouvám se za dotaz začátečníka, klimu jsem nikdy neměl, jakej je v tom rozdíl?
Tony píše:proste kdyz das 20 stupnu u manualni tak ona fouka a fouka a fouka furt 20. jenze za nejakou dobu tam je vice jak 20 (dech, teplota tela atd.) no a tak musis rucne ubrat teplotu nebo ventilator. automat je komfortnejsi. teda aspon ja si to myslim (je tu par lidi co radeji manual) nehlede na to ze automat i lepe v aute vypada
AllInOne píše:a když dám při automatické AUTO, a třeba na 20stupňů, vypnou se na displey všechny směry foukání - tzn, že to fouká všude někde nebo podle potřeby?
Jde mi o to, že když pustím ať už třeba jen ventilátor a nedám žádnej směr, tak kam to fouká?
gbeco píše:Na druhej strane: nevýhoda automatickej klímy je, že keď si nastavíš nejakú teplotu (o dosť nižšiu, ako je v aute), automat sa snaží ju dosiahnuť čo najskôr, tzn. fúka studený vzduch naplno-naplno (dobrý výraz, čo? chcem tým povedať, že ventilátor ide na plné obrátky) , čo môže byť dosť nepríjemné.
jakub píše:
Může, ale rychlost ventilátoru jde nastavit ručně. Prostě automatika hlídá teplotu, směr, rychlost větráku a klimatizaci. Kteroukoliv část můžete samostatně přepnout do manuálního režimu a zbytek nechat automatický. Třeba se nechá automaticky teplota, směr, klima a větrák se nastaví manuálně.
jakub píše:gbeco píše:Na druhej strane: nevýhoda automatickej klímy je, že keď si nastavíš nejakú teplotu (o dosť nižšiu, ako je v aute), automat sa snaží ju dosiahnuť čo najskôr, tzn. fúka studený vzduch naplno-naplno (dobrý výraz, čo? chcem tým povedať, že ventilátor ide na plné obrátky) , čo môže byť dosť nepríjemné.
Může, ale rychlost ventilátoru jde nastavit ručně. Prostě automatika hlídá teplotu, směr, rychlost větráku a klimatizaci. Kteroukoliv část můžete samostatně přepnout do manuálního režimu a zbytek nechat automatický. Třeba se nechá automaticky teplota, směr, klima a větrák se nastaví manuálně.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé