
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Nie na voľnobeh.Niki píše:"Nechal som auto bežať 20 minút na 2500 otáčok"
Zrejme si to nechal bezat na volnobeh, ci ?
Nabuduce bude lepsie radsej jazdit vo vyssich otackach, aby bol motor zatazeny.
Preto aj pri nutenej regeneracii to malo o dost vyssie otacky.
Nedávam šport hneď, keď sa trocha zohreje a nesilim to max 3000 otacok potom sa motor aj oveľa rýchlejšíe zohreje, a nemiesa sa tak benzín do olejaNiki píše:Najlepsie pre baterku bude ak ju das na nabijacku.
Ja na sport rezime iba ak mam dobre zohriaty motor a prevodovku.
MP1 píše:Nie na voľnobeh.Niki píše:"Nechal som auto bežať 20 minút na 2500 otáčok"
Zrejme si to nechal bezat na volnobeh, ci ?
Nabuduce bude lepsie radsej jazdit vo vyssich otackach, aby bol motor zatazeny.
Preto aj pri nutenej regeneracii to malo o dost vyssie otacky.
Prišiel som domov z nákupu cez celé mesto, motor zahriaty a chcel som ho akože vypáliť. Tak som začal pedálom plynu udržiavať otáčky niekde medzi 2500-3000. Po asi minúte, max. dvoch otáčky samé padli na 2500 a stabilne sa tak držali. Motor prestal reagovať na plynový pedál, či som tačil menej, viacej - vždy to stabilne držalo 2500 ot. Nedával som podlahu, to by proces pravdepodobne prerušilo. Vydržal som to 20 minút. Potom som pustil pedál a otáčky padli na voľnobeh. Kontrolka nezhasla. Sám som bol prekvapený do akého režimu som motor dostal. Možno keby som vydržal ešte 10-15 minút, zbehlo by to. Ale už mi to pripadalo blbé hučať s motorom na vyššie otáčky dlhšie ako 20 minút. Mohol na mňa aj nejaký sused zavolať políciu.
MP1 píše:Ako sa dajú držať otáčky na voľnobehu?
Asi si to myslel, že na neutrále.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé