
K LKA - zdá se mi, že s t ím držením v pruhu na dálnici popisujete LFA, které jsem dnes také vyzkoušel.
LKA - tlačítko na vypnutí mám mezi volantem a dveřmi řidiče (vlevo od volantu z pohledu řidiče). A v infotainmentu je možnost nastavení aktivního zasahování nebo jen upozornění - jak jsme psal, bohužel tohle nastavení v infotainmentu nevydrží. Po startu se zapne LKA (to by mi nevadilo), ale současně se změní nastavení na aktivní zásah v infotainemntu (to mi vadí).
LFA - tlačítko pro zapnutí mám na multifunkčním volantu vpravo (tam kde je tempomat - ikona auta mezi pruhy). To jsme dnes zkoušel na dálnici a fungovalo docela dobře, jen řve, že nemám ruce na volantu.
@lopo1. Díky za info. Já právě nechci ty vestavěné věci včetně navigace zavrhnout, dokud je perfektně neznám. Waze mám taky, ale dlouho jsem ji už nepoužil. Na TomToma jsem zvyklý už od verze pro Windows Mobile a i když autoři některé funkce zmršili, pořád mi přijde nejpřehlednější při navigování do neznámých míst. Ale to je asi skutečně věc zvyku.
Aeious77:
Díky - projekt na githubu podle popisu vypadá pěkně, musím vyzkoušet, jestli funguje.
napadlo mě, že bycho mohl přes API automaticky generovat/stahovat jízdy se všemi statistikami. Teď používám aCar, do kterého manuálně zadávám odkud a kam jedu. Líbilo se mi, kdybych dotáhl lokace, automaticky k nim přiřadil přesný čas jízdy a třeba i spotřebu, která je pro každou jízdu na palubním počítači, ale při další jízdě zmizí.
Na to odemykání auta se chci také podívat. Jestli vysílají třeba na 433 MHz, tak bych mohl vyzkoušet nějaké triky s flipper zero, který snad tento měsíc dorazí.
https://flipperzero.one/
A chci se podívat na nějaké krypto věci, abych se ujistil, že auto je dobře zabezpečeno.
Protože třeba právě nějaké smart home hračky jsou z hlediska zabezpečení dost tragické.
Třeba takový teploměr od XIAOMI

https://github.com/renestein/Rstein.TpL ... sor.cs#L93