To je naprosto bezny jev, kdy vysokonapetovy koronarni vyboj zabarvi povrch izolatoru. Neni to nic zasadniho a u motoru co maji neco nalitane a mirne znecistene sachty pro svicky bezna vec.
Me zajima stav elektrod a keramiky , ktere zasahuji do spalovaciho prostoru. To je podstatne.
Vůle pro vyfukove ventily:
(0,25±0,05) mm
pro sací ventily:
(0,20 ± 0,05) mm
Pri 20°C
Ano po dekarbonazaci je bezpodminecne nutne olej vymenit. Ale muzes ho ted odcerpat , nalit nejlevnejsi 5w40 provest dekarbonizaci na pistech a posleze celeho motoru a puvodni olej po vymene filtru nalit zpet. Staci ti na to maly cerpadlo na 12V.
			
		
 
 

 
			

 
			 , objednal som merač na kompresiu, tak to pozriem keď príde a skúsim aj merať kompresiu s pridaním oleja a bez. Následne keď príde olej (treba meniť filter, keď je tam tiež nový s 1500km?) tak spravím dekarbonizáciu a zmeriam tlaky (ak som dobre čítal tak hodnoty by mali byť na vyššie ako 100/150 psi?) + zistil som, že hadica prívodu vzduchu z filtra bola úplne voľná a zrejme ťahalo vzduch pomimo a mal som 1000 ot/min a teraz  po utesnení to kleslo na necelých 650/700 tak tak otázka znie
 , objednal som merač na kompresiu, tak to pozriem keď príde a skúsim aj merať kompresiu s pridaním oleja a bez. Následne keď príde olej (treba meniť filter, keď je tam tiež nový s 1500km?) tak spravím dekarbonizáciu a zmeriam tlaky (ak som dobre čítal tak hodnoty by mali byť na vyššie ako 100/150 psi?) + zistil som, že hadica prívodu vzduchu z filtra bola úplne voľná a zrejme ťahalo vzduch pomimo a mal som 1000 ot/min a teraz  po utesnení to kleslo na necelých 650/700 tak tak otázka znie  S tým prichádza nasledujúca úvaha, či cez klapku sania/popri hadici nenatiahlo nijakú špinu do motora. Bratovi má prísť endoskop, tak potom skúsim pofotiť ako to vyčistilo + či nie sú škrabance na valcoch, aby som nemusel zhadzovať hlavu a rozvody.
  S tým prichádza nasledujúca úvaha, či cez klapku sania/popri hadici nenatiahlo nijakú špinu do motora. Bratovi má prísť endoskop, tak potom skúsim pofotiť ako to vyčistilo + či nie sú škrabance na valcoch, aby som nemusel zhadzovať hlavu a rozvody.