Mě štve, že ten motor něco umí a kvůli blbosti se sníží výkon. Kvůli minimální úspoře emisí, se prudce sníží bezpečnost při předjíždění.
To je jako kdyby si manželka najednou řekla, že smíte sahat jenom na jednu kozu.
| Důležité upozornění |
|---|
|
Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 |



Deawon píše:Tak já po 118kW pokukoval jak alternativu k ojeté Octavii 110kW (která má stejně reálně víc). Ale snížení o 15kW je už dost na velké kombi.





elkan píše:Měl jsem taky před tím 1,6gdi a musim říct, že se mi s ním jezdilo lépe než teď s 1,5. Nevim, asi tam nebyla ta turbodíra nebo to bylo lépe spřevodovaný....? Jak to máš ty? Když oba motory porovnáš....

elkan píše:Neřikám vytáčet do oblak, ale jet živěji...
Vyšší otáčky třeba při jízdě na dálnici pomáhají více ohřát motor a teplotou vypálit karbon i filtr pevných částic. Na dálnici při 130 jsou otáčky někde kolem 2600. Si vyzkoušejte vytočit jedničku jen na 1800 jak radí nápověda a přeřadit na dvojku....rázem jste na 1300 a přidáváte plyn silně podtočený motor na hranici turba. V každém článku radí čas od času udělat delší cestu a trochu vyhnat pavouky...
https://www.portalridice.cz/clanek/karb ... u-zabranit

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé