Důležité upozornění

:!: Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ :!:

Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579

Sportage V - zkušenosti

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod plasta » 06.01.2025 13:44

Jsou to otázky k nové Sportage?
Kia Ceed SW, 1,6 GDI, 99 kW, Comfort, červená, 2013 - PRODÁNO
Kia Sportage, 1.6 GDI, 97 kW, Exclusive, červená m. - 2016 - PRODÁNO
Kia Sportage, 1.6 GDi, 97 kW, Edice 75, modrá m. - 2020 - PRODÁNO
Kia Sportage, 1,6 TGDi, 110 kW, TOP, modrá m. - 2022
Uživatelský avatar
plasta Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 661  Témata: 14
Registrován: 10.02.2013
Bydliště: Středočeský kraj  Czech Republic (cz)
10. výročí Kia Clubu (1) Sponzor (8) TOP sponzor (1)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod MP1 » 06.01.2025 13:55

Lacino, stačí použiť funkciu hľadať.
Ako vždy, všetko tu už bolo riešené.

Našiel by si toto /

Bude potrebné demontovať stierače a kryt. Ale nie o tom som chcel, vzhľadom na dátum príspevku. Riešim s členom fóra - majiteľom Xceedu výmenu ostrekovačov čelného skla. Požiadavka je vymeniť pôvodné trojlúčové ostrekovače za bezlúčové ostrekovače typu rozprašovač.Zatiaľ som nerozoberal torpédo, ale myslím si, že je možné nahradiť trojlúčový ostrekovač za rozprašovač. Rozprašovací ostrekovač sa dodáva na vozidlá rodiny Ceed od modelového roku 2022. A teraz to podstatné. Po modelový rok 2021 sa dodáva trojlúčový ostrekovač čelného skla s vyhrievanými dýzami. Od modelového roku 2022 je rozprašovací ostrekovač BEZ vyhrievania. Otázka znie: obetovať vyhrievané dýzy a dať rozprašovač, alebo nechať vyhrievaný ostrekovač a pohrať sa a poriadne ho nastaviť? Popis funkcie výhrevu dýz ostrekovača je v mojom návode z roku 2019 v časti 4-149. Výhrev sa zapína autonómne pri teplote pod 5°C.

Zmena bola u Ceeda. Či sú zameniteľné trysky medzi Ceed a Sportage som nepátral.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line a Proceed GT
MP1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2691  Témata: 22
Registrován: 04.10.2007
Bydliště: Michalovce  Slovakia (sk)

Kia XCeed (2023)
18000 km @ 6.5 l/100km

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod patro16 » 06.01.2025 14:50

nevyhrievane rozprasovacie trysky su rovnake a zamenitelne cislo dielu je 98630G3000

vyhrievane trojlucove maju cislo dielu 98630J7100 ale treba k nim dotiahnut elektriku co nikto normaly nebude v aute so zarukou dorabat.
KIA Ceed MY22 1.5T-Gdi Gold plus
patro16 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 242  Témata: 4
Registrován: 01.05.2022
Bydliště: Trenčín  Slovakia (sk)
27. sraz Kia-Club.org (1)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Lacino » 06.01.2025 15:24

ja som len rozmýšľal či nevymeniť 3bod s výhrevom z pred Fl. verzie, za novšie rozprašovacie bez výhrevu z po Fl. verzie (všetko vrámci jedného modelu CEED)...tak už teraz viem, že by to pasovalo 1:1...len či to aj má zmysel a je to posun k lepšiemu (pekne rovnomerne nanesená kvapalina na sklo) lebo teraz to len "čúrá" z troch ďúrok :D
CEED GT-Line 1.4T-GDi 7DCT MY2019
Lacino Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 167  Témata: 4
Registrován: 26.08.2023
Bydliště: Levice  Slovakia (sk)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Ramon » 06.01.2025 21:42

homberg píše:Neresil jste nekdo rezervni kolo? Premyslim, ze koupim plechovy disk a obuju na nej pneu, co mi tu zbyla po prezuti na celorocky. Jen nevim, jestli se cele plnotucne kolo vejde do kufru pod podlahu. Jasne ze pocitam s tim, ze bych vyndal to prihradkove plato, ktere si myslim je uplne k nicemu a jen zabira misto.

Ja tam mam z vyroby dojazdovku.Kupovana december 2024
Ramon Muž
Nováček
 
Příspěvky: 8  Témata: 1
Registrován: 15.12.2024
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Ramon » 06.01.2025 23:05

Som cerstvym majitelom Sportage 1,6 T-GDi HEV FWD A6 PLATINIUM 154kW/210k PP SP 2025
Postrehol som dost vela negativnych veci. Myslim ze cast z nich by bolo mozne odstranit upravou sotvaru v aktualizacii.
1. Interier
- Velmi zle riesene zadne pasy. Pri pouziti podsedaku alebo autosedacky je problem zapnut pas. Pri sklopeni stredneho tunela pre lyze v kombinacii s podsedakom na isofix nieje mozne zapnut pas.
- Led osvetlenie interieru dostupne len pri panorama paku.
- Chyba ambientne osvetlenie dveri a podsvietenie kluciek.
- Chyba osvetlenie nôh. Da sa ale prikupit sada a domontovat.
- V kufri len jedno svetielko co je nedostatocne. Da sa dokupit sada osvetlenia do zadnych dveri.
- Zalostne malo odkladacieho priestoru.
- Velmi maly priestor pre nabijanie mobilu. Priestor je velmi utopeny a zle sa odtial mobil vybera.
- V stredovej konzole v mieste pre pohare mi chyba guma. Dno je z plastu a vsetko sa tam pohybuje a hrkoce. Nasiel som ale sadu gumovych podloziek pre vsetky odkladacie schranky.
- Prilis malo miesta na nohy v druhom rade sedadiel pri nastaveni sedadla vodica pri mojej vyske 2m.
- Chyba samostatny spinac pre vyhrievanie zrkadiel. Pri dazdi je poziadavka trvaleho zapnutia vyhrievania. Vhodne je automaticke zapnutie aj po preruseni jazdy.
- V kufri je len odkladaci priestor pri rezerve pod platom ale bez organizatora cize vsetko je len volne hodene a drobne veci hrkaju o plech alebo rezervu.
- V kufri na miesto bocneho kobercoveho calunenia je plastove co sa skor hodi do uzitkovych aut.
2. Infotainment
- nulovanie informacie o jazde pri kazdom vypnuti zapalovania. Ine automobilky to maju po preruseni jazdy na viac ako 1-2 hodiny.
- Android auto len cez kabel. Da sa ale vyriesit bezdrotovo cez USB dongle. Novsi model facelift uz ma moznost bezdrotoveho pripojenia.
- Navigacia ma na vyber len jeden hlas.
- Hlasove ovladanie v SK jazyku nefunguje. Zmenil som na CZ jazyk a hlasove rozpoznavaie reci je velmi mizerne.
- Ikony Infotainmentu su dost hrackarske. Mali by zapracovat na dizajne. Vlastním aj mercedes B 2019 a to ma menu na uplne inej urovni.
- Prilis malo moznosti na vyber zo vzhladov.
- Zmenu profilu uzivatela je potrebne potvrdzovat na niekolko klikov co je velmi zdlhave. Uvital by som to na dva kliky uzivatelia a vyber uzivatela s fotkou. Samotne nacitanie uzivatela trva neskutocne dlho.
- Menu s rádiom je ako PC prehravac z 90 rokov co povazujem za velky pruser. Ulozenie stanic do pamate podla svojho poradia je nemozne co je pruser dva. Inspiraciu by som si bral u Mercedesu alebo VW group.
- Len dva jazdne rezimy ECO a SPORT. Novy faceliftovy model ich ma 4 ECO, NORMAL, SPORT, MY DRIVE. Bolo by vhodne zapracovat to do dalsieho update aj pre predfaceliftovy model.
- Prilis lacno posobiace tlacitka na volante. Pridavanie na tempomate o 10km by bolo vhodnejsie pouzit dvojpolohovy prepinac ako drzat prepinac viacako 2 sekundy aby auto zrychlilo o 10km.
- Nemoznost vypnut trvale akusticke pipanie na prekrocenie povolenej rychlosti. Zatial nikto nevie vypnut ani cez diagnostiku. Nieje mozne ulozit vypnutie ani pod talcidlo oblubene.
- Priplatok za Sound Pack Harman Kardon su vyhodene peniaze. Zvuk je priemerny.
- Pri cuvani v dazdi kolizny radar zle vyhodnocuje prekazky a nemam moznost zacuvat cez branu do dvora co povazujem za velky problem. Auto sa zablokuje a nieje mozne cuvat ani velmi pomaly.
3. Motor a prevodovka
- Pri jazde v eco rezime s tempomatom zrychluje prilis pomaly na poslednu ulozenu nastavenu rychlost. To potvrdzuje to ze chyba viac jazdnych rezimov. Na dialnici je vhodnejsie jazdit v rezime sport. Na dialnici pri stlaceni plynu kvoli predbiehaniu auto neprimerane podradi a otacky vyletia neprimerane vysoko.
- Vhodnejsia by bola 7 rychlostna prevodovka.
- Motor ma udajne 210k ale pocitovo je to menej.
- Vysoka spotreba. Pi jazde po dialnici je spotreba viac ako 9,5l.
- prevodovka nevyuziva vhodne krutiaci moment motora a zbytocne podraduje cim sa zvysuju otacky motora a aj spotreba.
4. Exterier
- Nedostatocna antikorozna ochrana podvozku. Je potrebne si dat dodatocne nastriekat podvozok.
- Osvetlenie SPZ je riesene ziarovkami aj pri matrix svetlach.
5. KIA Connect
- V sekcii na dialku mi chyba funkcia rozsvietenia svetiel aby som nasiel rychlejsie auto v garazi
- Chyba moznost nastartovat a vykurit vozidlo na dialku.
- Chyba moznost si zadat EC vozidla.
Ramon Muž
Nováček
 
Příspěvky: 8  Témata: 1
Registrován: 15.12.2024
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod plasta » 07.01.2025 14:59

Nějak tedy nechápu, proč jste auto kupoval.
Kia Ceed SW, 1,6 GDI, 99 kW, Comfort, červená, 2013 - PRODÁNO
Kia Sportage, 1.6 GDI, 97 kW, Exclusive, červená m. - 2016 - PRODÁNO
Kia Sportage, 1.6 GDi, 97 kW, Edice 75, modrá m. - 2020 - PRODÁNO
Kia Sportage, 1,6 TGDi, 110 kW, TOP, modrá m. - 2022
Uživatelský avatar
plasta Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 661  Témata: 14
Registrován: 10.02.2013
Bydliště: Středočeský kraj  Czech Republic (cz)
10. výročí Kia Clubu (1) Sponzor (8) TOP sponzor (1)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Ramon » 07.01.2025 21:40

Bol som na skusobnej jazde pred kupou ale nie vsetko si clovek vsimne hned. Niektore veci pridu s casom.
KIA za posledne roky urobila velky krok vpred hlavne v dizajne. No v ergonomii a niektorych technickych veciach este stale maju medzery. Vela cinskych a korejskych automobiliek zamestanalo spickovych europskych dizajnerov aut cim sa posunuli ale detaily im stale unikaju. Bez recenzie od zakaznikov sa ale nebudu vediet posunut v pred. Pracujem vo firme ktora vyraba produkty v cine a sam viem ze bez nasej spatnej vazby niesu schopny sa posuvat vpred. Azia zije v dost velkej bubline a su zavisly na informaciach z inych trhov. Sam predajca v KIA mi povedal aby som napisal negativne zistenia priamo do KIA lebo ze ich casto nepocuvaju ked im hovoria na skoleniach co by mali zlepsit. V Azii som mal moznost vyskusat rozne znacky aut kotre sa v europe nepredavaju a bol som prekvapeny ake luxusne auta su schopny vyrabat. Najviac ma zaujala automobilka LI ONE od LI Auto. Pre nas uplne naznama automobilka ktora sa vedela za kratku dobu dostat do segmentu luxusnych a pohodlnych automobilov. Ked vyrobca pocuva svojho zakaznika a prisposobuje sa trhu ma zaruceny uspech.
Ramon Muž
Nováček
 
Příspěvky: 8  Témata: 1
Registrován: 15.12.2024
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Eric » 08.01.2025 10:26

Súhlasím s Ramonom že by mala automobilka počúvať a žiadať spätnú odozvu čo by zmenili čo by žiadali.

Mám tiež nejaké výhrady a čo mi je to platné keď sa nič nezmení.

Jazdím sám tak nepotrebujem viac užívateľov ale infotainment to nezaujíma a zdržuje s odsúhlasovaním.
Následne potrebujem meniť aby nepípalo kvôli značkám na rýchlosť.
Motor pri režime sport pri zastavovaním na križovatke sa zbytočne vytáča.
Ostrekovače som v žiadnom inom aute neriešil až tu pri Kia Sportage ....striekajú nízko a veľa.
Podvozok som dal striekať ešte pred prevzatím v autosalóne.
V batožinovom priestore žiadne úchyty na tašky, v dnešnej dobe ?
Sedačka nemá spodné sedenie žiadne bočné vedenie, iba opierka a to je Platinum výbava.
Bolo by toho viac, je to vec pohľadu a komfortu.
Aut som mal viac od Francuzov, Nemcov, Švedov, Čechov mám s čím porovnávať.
:kia: Sportage Platinum 1,6 T-GDi
Uživatelský avatar
Eric Neuvedeno
Uživatel fóra
 
Příspěvky: 39  Témata: 1
Registrován: 09.12.2024

Kia Sportage V (2025)
0 km @ 7.28 l/100km

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod therion » 10.01.2025 07:30

Panove, kazda evropska automobilka musi dnes resit pokuty za kazdy nadlimitni gram CO2 ktery jizdou vypustite. Dela to skoro 100€ za kazdy jediny gram u kazdeho jednotliveho vozu!! Takze mate na vyber, budto platit kavanta penez navic za CO2 nebo cenu + - zachovat a mit horsi vybavu. U takoveho SUV uz pujde o nekolik tisic €. To si vazne myslite, ze bude vyrobce naslouchat takovym pozadavkum, ze mi svetlo nesviti pod nohy nebo ze navigace ma jen jeden hlas?? Budte trochu realiste, kdyz uz ta banda technickych diletantu co ridi evropu neni.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1693  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod alescaptain » 10.01.2025 10:59

Bohužel, tak to je, teď se automobilky snaží řešit jen a jen emise, kvalita klesá...a už někdo víte jestli v nové Kia Sportage, co má vyjít v červnu nebo červenci 2025 bude i 1,6 crdi diesel?
alescaptain Muž
Uživatel fóra
Léta členství
 
Příspěvky: 92  Témata: 12
Registrován: 27.10.2023
Bydliště: Kolín  Czech Republic (cz)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod martenz » 11.01.2025 07:21

Ramon píše:Som cerstvym majitelom Sportage 1,6 T-GDi HEV FWD A6 PLATINIUM 154kW/210k PP SP 2025
Postrehol som dost vela negativnych veci. Myslim ze cast z nich by bolo mozne odstranit upravou sotvaru v aktualizacii.
1. Interier
- Velmi zle riesene zadne pasy. Pri pouziti podsedaku alebo autosedacky je problem zapnut pas. Pri sklopeni stredneho tunela pre lyze v kombinacii s podsedakom na isofix nieje mozne zapnut pas.
- Led osvetlenie interieru dostupne len pri panorama paku.
- Chyba ambientne osvetlenie dveri a podsvietenie kluciek.
- Chyba osvetlenie nôh. Da sa ale prikupit sada a domontovat.
- V kufri len jedno svetielko co je nedostatocne. Da sa dokupit sada osvetlenia do zadnych dveri.
- Zalostne malo odkladacieho priestoru.
- Velmi maly priestor pre nabijanie mobilu. Priestor je velmi utopeny a zle sa odtial mobil vybera.
- V stredovej konzole v mieste pre pohare mi chyba guma. Dno je z plastu a vsetko sa tam pohybuje a hrkoce. Nasiel som ale sadu gumovych podloziek pre vsetky odkladacie schranky.
- Prilis malo miesta na nohy v druhom rade sedadiel pri nastaveni sedadla vodica pri mojej vyske 2m.
- Chyba samostatny spinac pre vyhrievanie zrkadiel. Pri dazdi je poziadavka trvaleho zapnutia vyhrievania. Vhodne je automaticke zapnutie aj po preruseni jazdy.
- V kufri je len odkladaci priestor pri rezerve pod platom ale bez organizatora cize vsetko je len volne hodene a drobne veci hrkaju o plech alebo rezervu.
- V kufri na miesto bocneho kobercoveho calunenia je plastove co sa skor hodi do uzitkovych aut.
2. Infotainment
- nulovanie informacie o jazde pri kazdom vypnuti zapalovania. Ine automobilky to maju po preruseni jazdy na viac ako 1-2 hodiny.
- Android auto len cez kabel. Da sa ale vyriesit bezdrotovo cez USB dongle. Novsi model facelift uz ma moznost bezdrotoveho pripojenia.
- Navigacia ma na vyber len jeden hlas.
- Hlasove ovladanie v SK jazyku nefunguje. Zmenil som na CZ jazyk a hlasove rozpoznavaie reci je velmi mizerne.
- Ikony Infotainmentu su dost hrackarske. Mali by zapracovat na dizajne. Vlastním aj mercedes B 2019 a to ma menu na uplne inej urovni.
- Prilis malo moznosti na vyber zo vzhladov.
- Zmenu profilu uzivatela je potrebne potvrdzovat na niekolko klikov co je velmi zdlhave. Uvital by som to na dva kliky uzivatelia a vyber uzivatela s fotkou. Samotne nacitanie uzivatela trva neskutocne dlho.
- Menu s rádiom je ako PC prehravac z 90 rokov co povazujem za velky pruser. Ulozenie stanic do pamate podla svojho poradia je nemozne co je pruser dva. Inspiraciu by som si bral u Mercedesu alebo VW group.
- Len dva jazdne rezimy ECO a SPORT. Novy faceliftovy model ich ma 4 ECO, NORMAL, SPORT, MY DRIVE. Bolo by vhodne zapracovat to do dalsieho update aj pre predfaceliftovy model.
- Prilis lacno posobiace tlacitka na volante. Pridavanie na tempomate o 10km by bolo vhodnejsie pouzit dvojpolohovy prepinac ako drzat prepinac viacako 2 sekundy aby auto zrychlilo o 10km.
- Nemoznost vypnut trvale akusticke pipanie na prekrocenie povolenej rychlosti. Zatial nikto nevie vypnut ani cez diagnostiku. Nieje mozne ulozit vypnutie ani pod talcidlo oblubene.
- Priplatok za Sound Pack Harman Kardon su vyhodene peniaze. Zvuk je priemerny.
- Pri cuvani v dazdi kolizny radar zle vyhodnocuje prekazky a nemam moznost zacuvat cez branu do dvora co povazujem za velky problem. Auto sa zablokuje a nieje mozne cuvat ani velmi pomaly.
3. Motor a prevodovka
- Pri jazde v eco rezime s tempomatom zrychluje prilis pomaly na poslednu ulozenu nastavenu rychlost. To potvrdzuje to ze chyba viac jazdnych rezimov. Na dialnici je vhodnejsie jazdit v rezime sport. Na dialnici pri stlaceni plynu kvoli predbiehaniu auto neprimerane podradi a otacky vyletia neprimerane vysoko.
- Vhodnejsia by bola 7 rychlostna prevodovka.
- Motor ma udajne 210k ale pocitovo je to menej.
- Vysoka spotreba. Pi jazde po dialnici je spotreba viac ako 9,5l.
- prevodovka nevyuziva vhodne krutiaci moment motora a zbytocne podraduje cim sa zvysuju otacky motora a aj spotreba.
4. Exterier
- Nedostatocna antikorozna ochrana podvozku. Je potrebne si dat dodatocne nastriekat podvozok.
- Osvetlenie SPZ je riesene ziarovkami aj pri matrix svetlach.
5. KIA Connect
- V sekcii na dialku mi chyba funkcia rozsvietenia svetiel aby som nasiel rychlejsie auto v garazi
- Chyba moznost nastartovat a vykurit vozidlo na dialku.
- Chyba moznost si zadat EC vozidla.



Napisat otvoreny list do kii a pokial ti nevyhoveju hned, zapalit auto. Nezabudni natocit a poslat im to potom. Kurvy sikmooke
Sportage 1.6 t-GDI MHEV 4WD 7DCT PLATINUM 132kw Experience green
martenz Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 66  Témata: 2
Registrován: 14.07.2022
Bydliště: Dunajska Luzna  Slovakia (sk)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Mexican » 13.01.2025 14:42

Ramon: par vytok ako majitel sesterskeho modelu (NX4e) beriem, par mi prislo fakt usmevnych. Podsvietenie noh? to si tam strihas nechty alebo ake to ma realne vyuzitie?
rezimy jazdy - myslim, ze ide o to si zvyknut. Ono realne pouzivat viac nez dva je fakt zbytocnost. Najma u rezimu sport (ten pouzivam v jazde v kopcoch, kde ECo radi na moj vskus zbytocne o dva stupne hore a pomaham si padlami) je sloboda celkom velka, bohuzial to prinasa taku tu "sportovu" ucukanost. Spotreba 9,5 / 100 je bohuzial dana tym, ze je to 1,6t almara. Ja jazdim dialnice 120km/h, realne je to cca 60% tras. Spotrebu mam po 30 000km 6,05 podla dotankovania -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 42657.html

Ona ta spotreba klesne ked sa otepli (v tomto case holt nejde moc vyuzivat hybridny system)
to ze adaptivny tempomat zrychluje nazpat relativne pohodovo na zvolenu rychlost napr ja ocenujem. Jazdis hybridnym autom. Navyse zrychlit klasika s plynom na podlahe a nasledne pustit nohu snad nie je taky problem. Mam casto pocit, ze ludia hladaju neexistujuce problemy :-)

Ja byt tebou by som sa radsej sustredil na to aby som ten pohonny system pochopil, aby si tu po 50-70 000km nepisal, ze mas silne zakarbonovany motor a ubral na elane kde mas alebo nemas polster alebo gumu
2021 Kia STonic 1.0T-GDi TOP a 2023 Hyundai Tucson HEV Style/Premium
http://pancuha.wordpress.com
Uživatelský avatar
Mexican Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 441  Témata: 11
Registrován: 26.11.2008
Bydliště: Strelice (CZ) & Vrutky (SK)  Slovakia (sk)
Sponzor (3)

Kia Stonic (2021)
0 km @ 0 l/100km

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod martenz » 24.01.2025 16:18

UPDATE - po 30k km sa mi zda, ze vyhrievanie volantu nehreje tak ako pred nejakym XY casom. Trocha sa zahreje, ale minimalne, vacsia cast volantu je studena, len mala cast je tepla, aj to minimalne, pred tym to byvalo podstatne viac, takze duuufam ze mi to zoberu ako reklamaciu a vymenia to.
Sportage 1.6 t-GDI MHEV 4WD 7DCT PLATINUM 132kw Experience green
martenz Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 66  Témata: 2
Registrován: 14.07.2022
Bydliště: Dunajska Luzna  Slovakia (sk)

Re: Sportage V - zkušenosti

Příspěvekod Winks » 27.01.2025 21:00

Ahoj, jsem čerstvým majitelem Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV DCT. Chtěl jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi režimem ECO a NORMAL....díky
Winks Neuvedeno
Nováček
 
Příspěvky: 1  
Registrován: 27.01.2025
Bydliště: Pacov  Czech Republic (cz)

PředchozíDalší

Zpět na Sportage

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé