Originál katalyzátor odešel skoro přesně před dvěmi lety, dva měsíce po STK, kdy emise už byly na hraně. Říkal jsem si, že nebudu kupovat levnou druhovýrobu, tak jsem vzal Walker za cca 15 tisíc (montáž leden 2024, 170 tkm). Letos na začátku září mi na STK opět říkali, že emise jsou na hraně, ale dávali to za vinu právě druhovýrobě. Kat se vysypal cca dva měsíce poté (215 tkm). Takže ani drahá druhovýroba vlastně nevydrží do další STK (22 měsíců, 45 tkm). Proto jsem vzal BM, který mě vyšel na třetinu Walkeru. Pokud vydrží aspoň polovinu toho, co Walker, tak mě to pořád vyjde levněji. Navíc, Walker má naprosto pitomě vedené svody (nevím proč, ani originál to tak nemá), takže na dvě matice se dá dostat jenom očkovou račnou a i tak je to opruz. BM se montuje úplně parádně. Horní i dolní část vypadá jako by byla z originálního katu, střední vložková část bude vařená dodělávka, ale to mě zas tak nebere. Podstatné je, co bude uvnitř.
Bohužel ten rozpadlý Walker s sebou vzal i druhý kat, který byl ještě původní. Viz foto níže. Místo šroubů už tam byly jenom zarezlé tyčky, takže přišla na řadu flexa

.

