Chiptuning

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Chiptuning

Příspěvekod Fiko » 23.01.2008 00:39

Planuje niekto chiptuning? Viem, ze pri benzinovom motore 1.4 je narast vykonu nic moc, ale aj tak ma tych 110 koni laka. Len dufam, ze sa potom nieco nestane motoru. Musim si to premysliet, ale mozno by som do toho isiel.

http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/model-o/757
http://www.bitpower.cz/scripts/show-detail.php?id=KIA_RIO_3938_4426
Fiko Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 9  Témata: 8
Registrován: 23.12.2007
Bydliště: LM  Slovakia (sk)

Kia Rio II (2007)
0 km @ 0 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod matko100 » 23.01.2008 00:46

neni to az taky velky narast.takze neviem,ci sa to oplati.ja neplanujem ,nieco menit tymto smerom.
matko100 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 80  Témata: 8
Registrován: 02.01.2008
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Příspěvekod leguan » 23.01.2008 14:11

Planoval som zasiel za automechanikom, "presiel" si motor a neodporucil. Velka rezerva tam vraj nieje a za vynalozenu namahu a investiciu to nestoji ...Tak som upustil od tejto myslienky ...
Uživatelský avatar
leguan Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 31  Témata: 2
Registrován: 17.10.2007
Bydliště: Šamorín  Slovakia (sk)

Příspěvekod AllInOne » 23.01.2008 14:20

taky si myslím, že už 1.4 nebo 1.6 benzín je dost nataženej co se týče výkonu, raděj bych to oželil, mám svoje auto rád:)

Nejsem ani zastáncem chipu v naftě....pak se ptám..proč si ten člověk nekoupil silnější motorizaci? :shifty:)
AllInOne Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 250  Témata: 2
Registrován: 05.11.2007
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia cee'd (2008)
53000 km @ 5.5 l/100km

Příspěvekod leguan » 23.01.2008 14:23

Mno "bezne" vyrobca nechava pri navrhovani agregatov rezervu, a preto je mozne ze jeden blok sa pouzije na viac typov motorov. Len ta rezerva je vzdy rozna :hurray:
Uživatelský avatar
leguan Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 31  Témata: 2
Registrován: 17.10.2007
Bydliště: Šamorín  Slovakia (sk)

Příspěvekod Návštěvník » 24.01.2008 01:20

Ked cee'd 1.4 dokaze mat 109 koni, tak chip hadam nejak moc mojmu Riu neuskodi :idea:
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod matko100 » 24.01.2008 01:21

Myslim si ,ze do Ceedu nedavaju taky isty motor 1,4 ako je v RIU
matko100 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 80  Témata: 8
Registrován: 02.01.2008
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Příspěvekod Návštěvník » 24.01.2008 01:23

Jasne, ze je tam asi iny motor ale aj tak. Pojdem pohovorit s odbornikom a aj v KII sa na to opytam a uvidime.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod matko100 » 24.01.2008 01:45

to som zvedavy co ti povedia,nema to vplyv na zaruku?
matko100 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 80  Témata: 8
Registrován: 02.01.2008
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Příspěvekod lutranet » 24.01.2008 01:50

Su tam rozdiely Cee d ma väcsi krutak ,tlaky a valce Obrázek

Pozistuj a daj vediet
Uživatelský avatar
lutranet Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 27  Témata: 2
Registrován: 06.01.2008
Bydliště: Presov  Slovakia (sk)

Příspěvekod matej » 24.01.2008 06:53

Je to CVVT motor
matej
 


km @ l/100km

Příspěvekod matko100 » 24.01.2008 08:59

Proměnné časování ventilů CVVT (Continously Variable Valve Timming) přináší vyšší dynamické parametry motoru při snížené spotřebě. Zařízení namontované na konci vačkového hřídele výfukových ventilů a poháněné rozvodovým řemenem (sací ventily ovládá řetěz, který na druhé straně motoru oba hřídele spojuje) v závislosti na okamžitých otáčkách natočí o určitý úhel řetězové kolo vůči tomuto hřídeli. A protože zmíněné kolo pohání zároveň hřídel sacích ventilů, dojde k jeho relativnímu natočení vůči výfukovému vačkovému hřídeli, potažmo samotnému klikovému hřídeli.
matko100 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 80  Témata: 8
Registrován: 02.01.2008
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Příspěvekod Jakub » 24.01.2008 09:16

Tak, tak. Jen doplním, že u motoru cee'da jsou obě vačky poháněny řetězem a CVVT je přímo na ozubeném kole. Změna časování probíhá pomocí tlaku oleje, který je řízen aktuátorem. Aktuátor je elektromagneticky ovládaný hydraulický rozvaděč, u cee'da je vidět nalevo (při pohledu zepředu) pod krytem vstřikování. U motorů s rozvodovým řemenem je aktuátor napravo. Tady je obrázek mého motoru 1.4 s naznačenými součástmi CVVT:

Obrázek
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Uživatelský avatar
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1650  Témata: 36
Registrován: 13.11.2007
Bydliště: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
37604 km @ 7.1 l/100km

chip tuning 1.5 CRDi

Příspěvekod Návštěvník » 28.04.2008 14:41

ma tu niekto este nachipovane rio diesel ? ja mam nachipovane pred upravou 81KW po uprave 105 KW. som velmi spokojny troska dymi ale je to na ukor pridania paliva ale vykon je neporovnatelny s 81KW. akceleracia vyborna a tiez rychlost po nachipovani je 217 Km. aj spotreba klesla o 0,5 L na 100Km.
vie sa niekto podelit so mnou o tieto skusenosti alebo ma ine dojmy z chiptuningu. dakujem
Návštěvník
 


km @ l/100km

Re: chip tuning 1.5 CRDi

Příspěvekod Návštěvník » 29.04.2008 07:38

GURO píše:ma tu niekto este nachipovane rio diesel ? ja mam nachipovane pred upravou 81KW po uprave 105 KW. som velmi spokojny troska dymi ale je to na ukor pridania paliva ale vykon je neporovnatelny s 81KW. akceleracia vyborna a tiez rychlost po nachipovani je 217 Km. aj spotreba klesla o 0,5 L na 100Km.
vie sa niekto podelit so mnou o tieto skusenosti alebo ma ine dojmy z chiptuningu. dakujem


Docela by mne zajímal stav motoru po najetí 50 000 km.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Další

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé