Důležité upozornění

:!: Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ :!:

Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579

1.6 CRDi a vytáčení motoru

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Příspěvekod Jakub » 26.12.2007 13:13

Kužel píše:
snike píše:
minoma píše:Nemyslím si, že by tu vzplály velké boje a spory mezi nafťáky a benzíňáky :shifty: Vždyť jsou tu samí pohodový lidé, že?


Jasně, jsou tu ken pohodoví lidé, kteří znají výhody i evýhody benzínových i naftových motorů ;-)


[font=Century Gothic:a4808afbcf]A proto : nafta je nafta ![/font] :scooter: :no: :roll:


Neprovokuj :evil: :twisted:
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Uživatelský avatar
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1650  Témata: 36
Registrován: 13.11.2007
Bydliště: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
37604 km @ 7.1 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod Návštěvník » 26.12.2007 13:16

jakub píše:
Kužel píše:
snike píše:
minoma píše:Nemyslím si, že by tu vzplály velké boje a spory mezi nafťáky a benzíňáky :shifty: Vždyť jsou tu samí pohodový lidé, že?


Jasně, jsou tu ken pohodoví lidé, kteří znají výhody i evýhody benzínových i naftových motorů ;-)


[font=Century Gothic:64dee8410c]A proto : nafta je nafta ![/font] :scooter: :no: :roll:


Neprovokuj :evil: :twisted:


Už mlčím :twisted: :drink:
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Tony » 26.12.2007 19:05

Kužel píše:
snike píše:
minoma píše:Nemyslím si, že by tu vzplály velké boje a spory mezi nafťáky a benzíňáky :shifty: Vždyť jsou tu samí pohodový lidé, že?


Jasně, jsou tu ken pohodoví lidé, kteří znají výhody i evýhody benzínových i naftových motorů ;-)


[font=Century Gothic:43518ca08e]A proto : nafta je nafta ![/font] :scooter: :no: :roll:



:D :lol: :D
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

Příspěvekod Jakub » 26.12.2007 20:11

Tony píše: :D :lol: :D


Že si z toho napíšeme písemku :!: :lol:
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Uživatelský avatar
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1650  Témata: 36
Registrován: 13.11.2007
Bydliště: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
37604 km @ 7.1 l/100km

Příspěvekod AllInOne » 28.01.2008 15:03

pánkvé,takovej skromnej dotaz, asi hlavně pro CRDi šoféry...když jste měli novej motor a najeto s ním 00nic, do kolika jste ho točili? Já řadím maximálně na 3000tis, není to moc hned tak ze začátku?
AllInOne Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 250  Témata: 2
Registrován: 05.11.2007
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia cee'd (2008)
53000 km @ 5.5 l/100km

Příspěvekod emann » 28.01.2008 15:15

AllInOne píše:pánkvé,takovej skromnej dotaz, asi hlavně pro CRDi šoféry...když jste měli novej motor a najeto s ním 00nic, do kolika jste ho točili? Já řadím maximálně na 3000tis, není to moc hned tak ze začátku?


no tak nějak do 1000 km sem to moc nehonil,ale je potřeba zase jezdit střídavě prostě nejezdit dlouho na jedny otáčky taknějak ho naučit .jezdil jsem do 2500ot a po 1000 km jsem mu začal přikládat,mám3500 tis a postupně ho začínám prohánět ale tak max 4000 a to jen při podřazení a předjíždění jinak tak do 3000ot
emann Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 168  Témata: 4
Registrován: 13.12.2007
Bydliště: Šumpersko  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2007)
111400 km @ 5.4 l/100km

Příspěvekod Berka » 28.01.2008 16:00

AllInOne píše:pánkvé,takovej skromnej dotaz, asi hlavně pro CRDi šoféry...když jste měli novej motor a najeto s ním 00nic, do kolika jste ho točili? Já řadím maximálně na 3000tis, není to moc hned tak ze začátku?


Normálně motor točím do 3000 ot/min, ale už jsem ho poslal i ke 4000 ot/min, samozřejmě že až když byl ohřátý. Jen ať si zvyká se točit
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Příspěvekod forrester » 28.01.2008 16:50

ja som ho tocil od novoty max do 2500 ot/min, a po 2000km som mu uz nakladal :D hlavne ked je nove treba casto radit stupne aby vsetko dobre sadlo :idea: ale tieto motory uz zevraj netreba moc zabehavat
Ceed EX CRDi predane
CEED crdi 2014
Uživatelský avatar
forrester Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 397  Témata: 5
Registrován: 05.11.2007
Bydliště: HC  Slovakia (sk)

Příspěvekod Tony » 28.01.2008 20:19

jj musíš měnit otáčky tak prvních 1000km, takže žádná cesta do chorvatska pořád 130km/hod :lol: můžeš ho i vytočit ale jedině když je zahřáty. jako bavil sem se z několika lidma a ty moderní motory se už nemusí tak dokonale zajíždět. stačí se krotit fakt těch prvních 1000km. já mám ted něco přes 13000 a myslím že sem ho zajel slušně. mezi náma ja ho drtil už od předvzetí ;-)
Tony aka FUCKER LUCKER in CoD World and LUCKER1984 in WoT
Kia cee´d 1,6 CRDi EX+
najeto 118 000 km

Uživatelský avatar
Tony Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1637  Témata: 13
Registrován: 16.11.2007
Bydliště: Nošovice  Czech Republic (cz)
6. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd (2007)
118000 km @ 6 l/100km

...

Příspěvekod Návštěvník » 16.04.2008 00:59

este k teme benzin vs. nafta

na jednu vec sa tu zabuda...
je sice pravda, ze benzin ma linearny nastup vykonu, a samozrejme sa da aj z neho vytiahnut relativne dobry vykon a dosiahnut pekneho krutiaceho momentu, ide len o to..za aku cenu? ja mam diesla.... aj predtym som mal diesla (1,9)... vzdy common rail.... a mozem povedat, ze mi vyhovuje vykon a krutiaci moment od spodu, bez potreby vytacania a tym aj velkej spotreby. a to je to co som chcel napisat... jedna z velkych vyhod nafty je ta, ze vysoky vykon a velky krutiaci moment je pristupny v pracovnych otackach do 3000/min, cim je dana aj nizka spotreba (samozrejme u dieslu tomu pomaha aj preplnovanie)
takze tolko..myslim ze benzinaci sa dostavaju k hodnotam vykonu diesloveho motora za cenu vyssej spotreby. (otacky cez 4000/min), a aj preto som siel do dieslu..mam rad vyssi vykon ..ale nie s tym ze to budem musiet krmit 8-10L / 100km. co sa mi zda pri 53litrovej nadrzi dost vela. na mojom druhom aute mam 63litrovu nadrz a 1,9 motor, diesla... bezny radius je cca 1100km na nadrz. ale aj tak priznavam..ze obcas smutim za rozsahom otacok, ktore poskytuje benzin. no stale je to malo na to.aby som volil benzin.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Re: ...

Příspěvekod Raven » 16.04.2008 06:25

No, v podminkach civilizivane evropy je otazka akcniho radiusu ponekud irelevantni. Cerpaci stanice jsou na kazdem rohu.
Jinak co se vykonu tejka tak je to ponekud opacne. Nepreplnovany zazehovy motor ma obvykle vyssi vykon nez preplnovany vznetovy o stejnem obsahu. To jen tak pro uplnost.


hooopy píše:este k teme benzin vs. nafta

na jednu vec sa tu zabuda...
je sice pravda, ze benzin ma linearny nastup vykonu, a samozrejme sa da aj z neho vytiahnut relativne dobry vykon a dosiahnut pekneho krutiaceho momentu, ide len o to..za aku cenu? ja mam diesla.... aj predtym som mal diesla (1,9)... vzdy common rail.... a mozem povedat, ze mi vyhovuje vykon a krutiaci moment od spodu, bez potreby vytacania a tym aj velkej spotreby. a to je to co som chcel napisat... jedna z velkych vyhod nafty je ta, ze vysoky vykon a velky krutiaci moment je pristupny v pracovnych otackach do 3000/min, cim je dana aj nizka spotreba (samozrejme u dieslu tomu pomaha aj preplnovanie)
takze tolko..myslim ze benzinaci sa dostavaju k hodnotam vykonu diesloveho motora za cenu vyssej spotreby. (otacky cez 4000/min), a aj preto som siel do dieslu..mam rad vyssi vykon ..ale nie s tym ze to budem musiet krmit 8-10L / 100km. co sa mi zda pri 53litrovej nadrzi dost vela. na mojom druhom aute mam 63litrovu nadrz a 1,9 motor, diesla... bezny radius je cca 1100km na nadrz. ale aj tak priznavam..ze obcas smutim za rozsahom otacok, ktore poskytuje benzin. no stale je to malo na to.aby som volil benzin.
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

Re: ...

Příspěvekod Návštěvník » 16.04.2008 17:15

Raven píše:No, v podminkach civilizivane evropy je otazka akcniho radiusu ponekud irelevantni. Cerpaci stanice jsou na kazdem rohu.
Jinak co se vykonu tejka tak je to ponekud opacne. Nepreplnovany zazehovy motor ma obvykle vyssi vykon nez preplnovany vznetovy o stejnem obsahu. To jen tak pro uplnost.



hm..ano.. mozno nepreplnovany..ale pokial som pochopil, my sa bavime o ceedkach a tam mame preplnovanie... preto ten moj prispevok.... a co sa tyka radiusu,..z pohladu hustoty cerpaciek mas pravdu.... ale mojho pohladu. to jest, cca 800-1000km mesacne je pre mna dolezite eby som kazdy druhy den nezabil polhodinku cakanim na cerpacke kvoli cvrknutiu 50 litrikov paliva. samozrejme je to vec pohladu.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Re: ...

Příspěvekod Raven » 16.04.2008 18:35

Zkus si, prosim, jeste jednou precist muj prispevek. Tentokrat pozorneji! Tedy co se obecneho porovnani motoru tyce. Ono to stejne tak plati i pro vsechny motory Ceeda.
Cerpani, spotreba: pokud tedy kazdy mesic najedes 1000km a se vznetovym motorem by si musel jezdit kazdy druhy den cerpat plnou tak to mame spotrebu 124 litru/100km :no:
Dobra, chapu, ze to byla nadsazka, ale i tak je to ptakovina. S 1.6 CRDI muze byt spotreba tak mezi 5 a 6 litry, s 1.6 CVVT kolem 7 litru. Beru to osobne dle me nohy. Jinymi slovy s naftou dojedes na nadrz 963km a na benzin 636km. To tedy znamena, ze s naftou pojedu k cerpaci stanici 2x za 2 mesice a s benzinem 3x. To je jen hrube porovnani.
Takze s benzinem ztratis za dva mesice o cca 5-10minut vice. Hmm. Je to opravdu pro Tebe az tak zasadni??
Jinak pul hodiny u benziny jsem stal naposled za bolsevika, kdyz se zdrazovalo. Pokud to tedy jeste pamatujes.
Dale, 50 litru nepovazuji za crnknuti, ale je mozne, ze jezdis s kamionem.

P.S. zkus se zamyslet nad interpunkci, malymi a velkymi pismeny.... Prospeje to srozumitelnosti.


hooopy píše:
Raven píše:No, v podminkach civilizivane evropy je otazka akcniho radiusu ponekud irelevantni. Cerpaci stanice jsou na kazdem rohu.
Jinak co se vykonu tejka tak je to ponekud opacne. Nepreplnovany zazehovy motor ma obvykle vyssi vykon nez preplnovany vznetovy o stejnem obsahu. To jen tak pro uplnost.



hm..ano.. mozno nepreplnovany..ale pokial som pochopil, my sa bavime o ceedkach a tam mame preplnovanie... preto ten moj prispevok.... a co sa tyka radiusu,..z pohladu hustoty cerpaciek mas pravdu.... ale mojho pohladu. to jest, cca 800-1000km mesacne je pre mna dolezite eby som kazdy druhy den nezabil polhodinku cakanim na cerpacke kvoli cvrknutiu 50 litrikov paliva. samozrejme je to vec pohladu.
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

Re: ...

Příspěvekod Návštěvník » 16.04.2008 23:54

Raven píše:Zkus si, prosim, jeste jednou precist muj prispevek. Tentokrat pozorneji! Tedy co se obecneho porovnani motoru tyce. Ono to stejne tak plati i pro vsechny motory Ceeda.
Cerpani, spotreba: pokud tedy kazdy mesic najedes 1000km a se vznetovym motorem by si musel jezdit kazdy druhy den cerpat plnou tak to mame spotrebu 124 litru/100km :no:
Dobra, chapu, ze to byla nadsazka, ale i tak je to ptakovina. S 1.6 CRDI muze byt spotreba tak mezi 5 a 6 litry, s 1.6 CVVT kolem 7 litru. Beru to osobne dle me nohy. Jinymi slovy s naftou dojedes na nadrz 963km a na benzin 636km. To tedy znamena, ze s naftou pojedu k cerpaci stanici 2x za 2 mesice a s benzinem 3x. To je jen hrube porovnani.
Takze s benzinem ztratis za dva mesice o cca 5-10minut vice. Hmm. Je to opravdu pro Tebe az tak zasadni??
Jinak pul hodiny u benziny jsem stal naposled za bolsevika, kdyz se zdrazovalo. Pokud to tedy jeste pamatujes.
Dale, 50 litru nepovazuji za crnknuti, ale je mozne, ze jezdis s kamionem.

P.S. zkus se zamyslet nad interpunkci, malymi a velkymi pismeny.... Prospeje to srozumitelnosti.


hooopy píše:
Raven píše:No, v podminkach civilizivane evropy je otazka akcniho radiusu ponekud irelevantni. Cerpaci stanice jsou na kazdem rohu.
Jinak co se vykonu tejka tak je to ponekud opacne. Nepreplnovany zazehovy motor ma obvykle vyssi vykon nez preplnovany vznetovy o stejnem obsahu. To jen tak pro uplnost.



hm..ano.. mozno nepreplnovany..ale pokial som pochopil, my sa bavime o ceedkach a tam mame preplnovanie... preto ten moj prispevok.... a co sa tyka radiusu,..z pohladu hustoty cerpaciek mas pravdu.... ale mojho pohladu. to jest, cca 800-1000km mesacne je pre mna dolezite eby som kazdy druhy den nezabil polhodinku cakanim na cerpacke kvoli cvrknutiu 50 litrikov paliva. samozrejme je to vec pohladu.



Ospravedlnujem sa. Malo tam byt 800-1000km tyzdenne nie mesacne. Samozrejme sa nehadam s nikym, kto ma spotrebu ako ty. Len som vychadzal z predchadzajucej diskusie, kde sa prebaral aj rozsah otacok a vykon. Mozno to v mojom prvom prispevku nie je napisane dost zrozumitelne, ale snazil som sa napisat, ze podla mna dostat sa na vykon 1,6 diesla (realny, nie papierovy) s 1,6 benzinom, si asi vyzaduje trosku vyssie otacky, nez su bezne pracovne. Tym samozrejme aj ta spotreba pojde vyssie. Je jasne ze kazdy ma inu nohu a to co pisem ja, je len subjekttivne. Mozno by stalo za to pozriet si v podpisoch spotreby udavane jednotlivymi clenmi fora. Je fakt diskutabilne a zaroven subjektivne porovnavat konkretne spotreby a nohy. pretoze mam kolegu, ktory s tymto 1,6 dieslom jazdi za 4,7-5,0 L/km. a vrdi ze jazdi normalne. Pre kazdeho je normalna jazda ina.
Nemam zaujem sa hadat a ani nikomu zvysovat adrenalin, bol to len moj nazor a prispevok do diskusie, kde nehanim ani benzinakov a ani naftakov. Dle chuti kazdeho soudruha. a opakujem.. ja som dieslovy... i napriek tomu si nekedy smutne zaspominam za sirokym rozsahom otacok benzinoveho motora.

Zdar vsetkym, stastne kilometre bez nehody. "dizlakom" funkce turbo, "benzinakom" nefunkcny obmedzovac. :lol: :lol: :lol: :lol:
Návštěvník
 


km @ l/100km

Re: ...

Příspěvekod Raven » 17.04.2008 07:30

OK. Pokud to najezdis za tyden pak aspekt spotreby uz neni nezajimavy. Oni to bohuzel zase koriguji vyssi cenou nafty :(
Jinak, ze u benzinu je ten vykon az ve vyssich otackach je nasnade. Vykon je primoumerny kroutaku a otackam, takze cim vyssi otacky tim vyssi vykon. Jenze zase od urcitych otacek zacne klesat kroutak. Takze je to o tom co je strmejsi.
Jelikoz nafta po cca 4000ot umre tak je ten vykon obvykle nizsi.
Ja osobne spotrebu neresim a nohu mam tezkou :-D Byl jsem zvyklej na R19 16V (99kW) tak ted u Ceeda 1.4 to tocim stale nahore, aby to trochu jelo (ono to az tak spatny neni, s koncernovym TDI si rad pohraju). Ale i tak mam za poslednich cca 1500km spotrebu 7.2 litru.
To, kolik tu clenove uvadeji je nicnerikajici udaj, stejne jako ten muj. Je to zavisle na mnoha cinitelich a takto uvedene pouhe cislo nema zadnou vypovidaci hodnotu. Jine to bude v pardubickem ci hradeckem kraji oproti vysocine, nekdo jezdi vetsinou po dalnici.... O tom nema smysl diskutovat. To je takovej hospodskej folklor.
Na takove ty hospodske diskutery s fobii htp jezdici za 5 litru uz nereaguju :-D

Toz hodne stesti do dalsich megametru.


hooopy píše:
Raven píše:Zkus si, prosim, jeste jednou precist muj prispevek. Tentokrat pozorneji! Tedy co se obecneho porovnani motoru tyce. Ono to stejne tak plati i pro vsechny motory Ceeda.
Cerpani, spotreba: pokud tedy kazdy mesic najedes 1000km a se vznetovym motorem by si musel jezdit kazdy druhy den cerpat plnou tak to mame spotrebu 124 litru/100km :no:
Dobra, chapu, ze to byla nadsazka, ale i tak je to ptakovina. S 1.6 CRDI muze byt spotreba tak mezi 5 a 6 litry, s 1.6 CVVT kolem 7 litru. Beru to osobne dle me nohy. Jinymi slovy s naftou dojedes na nadrz 963km a na benzin 636km. To tedy znamena, ze s naftou pojedu k cerpaci stanici 2x za 2 mesice a s benzinem 3x. To je jen hrube porovnani.
Takze s benzinem ztratis za dva mesice o cca 5-10minut vice. Hmm. Je to opravdu pro Tebe az tak zasadni??
Jinak pul hodiny u benziny jsem stal naposled za bolsevika, kdyz se zdrazovalo. Pokud to tedy jeste pamatujes.
Dale, 50 litru nepovazuji za crnknuti, ale je mozne, ze jezdis s kamionem.

P.S. zkus se zamyslet nad interpunkci, malymi a velkymi pismeny.... Prospeje to srozumitelnosti.


hooopy píše:
Raven píše:No, v podminkach civilizivane evropy je otazka akcniho radiusu ponekud irelevantni. Cerpaci stanice jsou na kazdem rohu.
Jinak co se vykonu tejka tak je to ponekud opacne. Nepreplnovany zazehovy motor ma obvykle vyssi vykon nez preplnovany vznetovy o stejnem obsahu. To jen tak pro uplnost.



hm..ano.. mozno nepreplnovany..ale pokial som pochopil, my sa bavime o ceedkach a tam mame preplnovanie... preto ten moj prispevok.... a co sa tyka radiusu,..z pohladu hustoty cerpaciek mas pravdu.... ale mojho pohladu. to jest, cca 800-1000km mesacne je pre mna dolezite eby som kazdy druhy den nezabil polhodinku cakanim na cerpacke kvoli cvrknutiu 50 litrikov paliva. samozrejme je to vec pohladu.



Ospravedlnujem sa. Malo tam byt 800-1000km tyzdenne nie mesacne. Samozrejme sa nehadam s nikym, kto ma spotrebu ako ty. Len som vychadzal z predchadzajucej diskusie, kde sa prebaral aj rozsah otacok a vykon. Mozno to v mojom prvom prispevku nie je napisane dost zrozumitelne, ale snazil som sa napisat, ze podla mna dostat sa na vykon 1,6 diesla (realny, nie papierovy) s 1,6 benzinom, si asi vyzaduje trosku vyssie otacky, nez su bezne pracovne. Tym samozrejme aj ta spotreba pojde vyssie. Je jasne ze kazdy ma inu nohu a to co pisem ja, je len subjekttivne. Mozno by stalo za to pozriet si v podpisoch spotreby udavane jednotlivymi clenmi fora. Je fakt diskutabilne a zaroven subjektivne porovnavat konkretne spotreby a nohy. pretoze mam kolegu, ktory s tymto 1,6 dieslom jazdi za 4,7-5,0 L/km. a vrdi ze jazdi normalne. Pre kazdeho je normalna jazda ina.
Nemam zaujem sa hadat a ani nikomu zvysovat adrenalin, bol to len moj nazor a prispevok do diskusie, kde nehanim ani benzinakov a ani naftakov. Dle chuti kazdeho soudruha. a opakujem.. ja som dieslovy... i napriek tomu si nekedy smutne zaspominam za sirokym rozsahom otacok benzinoveho motora.

Zdar vsetkym, stastne kilometre bez nehody. "dizlakom" funkce turbo, "benzinakom" nefunkcny obmedzovac. :lol: :lol: :lol: :lol:
Raven Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  Témata: 1
Registrován: 11.10.2007
Bydliště: Třebíč  Czech Republic (cz)

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé