| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 
 
			















 
				
					 
				
			
 
			















Kryshna píše:Doporucil bych zajit do salonu, jako jsem to udelal ja... a zjistil jsem (a ver ze Venga byla mym favoritem - teda minimalne do doby, nez KIA vytasila svuj sebevedomy cenik) ze pri sve vysce (188cm) se za sebe neposadim... resp. posadim, ale mam kolena narvana na predni sedacce.V teto fazi ma kufr nejmensi velikost, kdyz zadni sedadla posunu aby se zvetsil kufr, dozadu uz si nesedne ani moji pritelkyne (165cm, 53kg)(samozrejme je velka moznost posuvu, ale to nic nemeni na faktu, ze vevnitr je - pro me - pocitove tesneji).
Sice nevim jake jsou ceny u Vas (mrknu na to), ale tady Venga s 1.6 motorem vyjde na temer stejnou cenu jako Ceed SW (v akci s vyb. Active plus) s tim samym motorem (sice bez ESP, coz me je tak nejak jedno - ale tu uz jsem na diskusi k Venze vysvetloval) a vybava komfortni je v temer stejne urovni...
Pro plastofily ma samozrejme Ceed i lepsi materialy (kazdopadne zpracovani Vengy vypada super, byt jsou plasty jako kamen).
A myslim, ze k te hmotnosti bude 1.6 idealni.
Pokud ovsem zvazujes vybavu nizsi... tu nejzakladnejsi, tak potom chapu... (i kdyz Ceed SW v absolutnim zakladu po dovybaveni klimou (stejne jako Venga), vychazi u nas v akcnich cenach jen o 15k draz...
Je tezke vybirat novy vuz... sam to vim, neb jsem nejdrive zacal s Vengou a koketoval s naftovym motorem, abych se potom nakonec zaradil tam, kam patrim... k benzinu.Ted jen zvazuji, zda 1.6, nebo druhou moznost 1.4 (ale s 80kW) - oboje v modelu 2010 ve vybave Comfort...
Sam nevim jak to dopadne...
Kazdopadne jsem si jeste domluvil testovaci jizdy ve Fiatu Bravo (1.4T, 6st.), Fiatu Linea (1.4T, 6st.), Chevroletu Cruze (1.8, 5st.) a take Ford Focus Combi s 1.6 16V... a Renault Megane GrT uz jsem sice vypustil, ale chci si 100% vyzkouset 1.6 16V s tou 6st.
Vsechna tato auta jsou dalsi moznou variantou (specialne me lakaji Fiatky s turbem) a vejdou se do meho limitu... ale Ceed SW zatim naprosto boduje (byt nema to "nezbytne" ESP).

 
			















 S tim prostorem je to dosti subjektivni... Octavie I je v zadu naprosta tragedie, absolvoval jsem s nim par cest na zadnich sedadlech do Brna a to je vazne ocistec.Kazdopadne na pozici ridice je to v naproste pohode  - at jen nehanim
 S tim prostorem je to dosti subjektivni... Octavie I je v zadu naprosta tragedie, absolvoval jsem s nim par cest na zadnich sedadlech do Brna a to je vazne ocistec.Kazdopadne na pozici ridice je to v naproste pohode  - at jen nehanim  
  a za ty prachy u me proste nema sanci... bohuzel (ac to byvalo jinak, sveho casu jsem o ni i dost uvazoval).
 a za ty prachy u me proste nema sanci... bohuzel (ac to byvalo jinak, sveho casu jsem o ni i dost uvazoval). 
			

















 
			
















 
			















Kryshna píše:Huh, ja ji videl nakonec v Pha v NHCaru... a musim rict, ze jsem byl zklamany... na fotkach vypadala lepe... Ale co Vas nuti kupovat Vengu, kdyz za stejne penize dostanete Ceeda SW?
Diky za odpoved
 
			
















 
			
















 
			















 Re: VENGA 1.4 CVVT
 Re: VENGA 1.4 CVVT radikálne názor
 radikálne názor  
  

 
			















 
				
					 
				
			 , ale dobra volba, k tomu zatmaveniu-ja som bral auto teraz v piatok a v pondelok som uz objednany na folie-najtmavsie-mam s tym dobre skusenosti kvoli teplotnemu komfortu vzadu ( vzadu nie su ventilacne vyduchy ) a tiez ked vzadu nieco veziem cez folie nevidno a nedrazdi to dlhoprstych. cital som k tomuto motoru recenzie, ze ma velku spotrebu-hlavne pri dialnicnych rychlostiach, ale mne po prvej jazde vysla spotreba 7,6, novy motor, zapnuta klima, 5 ludi v aute a plny kufor a cesta na tretiny-mesto,dialnica,okresky v kopcoch, vacsinou jazdime dvaja az traja a s klimou iba par mesiacov v roku a motor este sadne tak dufam, ze sa budem blizit k vyrobcom udavanym hodnotam a to je vzhladom k velkosti auta super-ale podotykam jazda bola defenzivna-dialnica 120 a okresky cca 80. samozrejme zalezi na co to auto chces, ale ja uz v mojich rokoch nie som pretekar a hlavne som chcel priestranne a spolahlive auto s dobrou vybavou, ale zase male zvonku aby s tym manzelka lahko parkovala ( dal som dorobit park senzory ) a manzelka si tiez jazdenie vo venge pochvaluje - dobry vyhlad ( iba smerom dozadu problem-co riesia senzory ), vsetko ergonomicky dobre rozmiestnene, fajn audio s ovladanim na volante a co sa paci zenam - osvetlene makeupove zrkadielka vodica aj spolujazdca ( blbost, ale potesi )
 , ale dobra volba, k tomu zatmaveniu-ja som bral auto teraz v piatok a v pondelok som uz objednany na folie-najtmavsie-mam s tym dobre skusenosti kvoli teplotnemu komfortu vzadu ( vzadu nie su ventilacne vyduchy ) a tiez ked vzadu nieco veziem cez folie nevidno a nedrazdi to dlhoprstych. cital som k tomuto motoru recenzie, ze ma velku spotrebu-hlavne pri dialnicnych rychlostiach, ale mne po prvej jazde vysla spotreba 7,6, novy motor, zapnuta klima, 5 ludi v aute a plny kufor a cesta na tretiny-mesto,dialnica,okresky v kopcoch, vacsinou jazdime dvaja az traja a s klimou iba par mesiacov v roku a motor este sadne tak dufam, ze sa budem blizit k vyrobcom udavanym hodnotam a to je vzhladom k velkosti auta super-ale podotykam jazda bola defenzivna-dialnica 120 a okresky cca 80. samozrejme zalezi na co to auto chces, ale ja uz v mojich rokoch nie som pretekar a hlavne som chcel priestranne a spolahlive auto s dobrou vybavou, ale zase male zvonku aby s tym manzelka lahko parkovala ( dal som dorobit park senzory ) a manzelka si tiez jazdenie vo venge pochvaluje - dobry vyhlad ( iba smerom dozadu problem-co riesia senzory ), vsetko ergonomicky dobre rozmiestnene, fajn audio s ovladanim na volante a co sa paci zenam - osvetlene makeupove zrkadielka vodica aj spolujazdca ( blbost, ale potesi )  
 
			














 
			













Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé