
Tak som to dnes zažil, signalizácia prehriatia motora, zastavil som a pozerám čo sa stalo (po prejdených 89 km). Vo vyrovnávacej nádržke kvapalina podľa predpisu medzi ryskami. Pozriem do motorového priestoru a vidím vodu pod chladičom. Skúšam spojenia hadíc a na spodnej hadici od chladiča som zistil že sa voľne pohybuje na nátrubku.
Cez túto odfláknutú montáž my vytiekla všetka chladiaca kvapalina!!

S pomocou suseda sa mi podarilo túto hadicu nasadiť na nátrubok až zaskočila za rybinu na nátrubku, vyžadovalo si to silu a zručnosť v stiesnenom priestore okolo motora (bol ešte teplý

).
Ten spoj je navrhnutý ako samosvorný keď sa hadica dostane za rybinu kovová spona na hadici uzamkne tento spoj.
Potom som kúpil dve bandasky destilovanej vody a postupne som dolieval do chladiča, odvdzušňoval, pretáčal motor až sa to pekne ústálilo.
Samozrejme že dnes je
1 máj a v servise nikto nebral telefóny tak som to vyriešil svojpomocne. Do servisu zájdem cez týždeň a dám si tam vymeniť vodu za originálnu kvapalinu. Dúfam že nebudú mať nijaké poznámky ako sa to mohlo stať.

Píšem to aj pre ostatných aby si overili tento spoj lebo sa im to taktiež môže stať.

Takto to vyzerá po amatérskom zaistení hadice na nátrubku pred odchodom do servisu
