
Zkusím to ještě vysledovat, možná se mi to zdá.
matysekul píše:A od koho máš tuhle informaci. Těch kecků,kteří jezdí s oktávkou do 5l znám dost....Podívej se na spotřebu CR motoru na spritmonitoru.de.Je tam víc užvatelů a průměrné spotřeby jsou dlouhodobě podle tankování.
A ještě pro info,ten motor v magentisu není stejný,pouze má stejný výkon....
Oktávka 2,0 TDi (103kW)
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&power_s=140&power_e=140&powerunit=2
VW Passat 2,0TDI (103 kW)
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/456-Passat.html?fueltype=1&power_s=140&power_e=140&powerunit=2
runis píše:Já tedy moc Škodu nemusím. Příjde mi předražená a jestli je tak kvalitní, tak proč jen dva roky záruka? Ale je to dobré auto. K té spotřebě u Vengy mám ještě takovou myšlenku, jestli ty 1,6CRDi s 85kW nemají spotřebu o dost menší, když třeba Milan 79 jezdí do 5,8 a já s 94kW za 6,3. Jasně! Každý má jinou trasu a jinak jezdí, ale už spekuluji i s tímhle.
runis píše:Já osobně tyhle řeči také beru okrajově. Ale teď jsem mluvil s kluky, kterým docela věřím a jsou dost kritičtí i ke svým strojům. Např. ten známý s 2,2Hdi si vede jako já notes. A ukazoval mi ho. Takže jedině, že by ho falšoval. Jak jsem řekl jezdí docela svižně. Ale dálnici zase dodržuje. Párkrát jsem s ním jel. Jak říká, 5 minut mu nestojí za dva litry spotřeby navíc. To že si motor ještě sedne, tomu bych rád věřil, ale moc se mi to nezdá. Navíc mám podobný problém jako Pawlow. Nechce mi to zrychlovat na dálnici. Jedu třeba kolem 130 a chci zrychlit a trvá to věčnost. Plyn na podlaze a ani náznak, že by to trochu táhlo. Nakonec se to pomalounku rozkutálí, ale trvá to věčnost. To samé ve 150 směrem nahoru. Přitom je zajímavé, že např. jedu dle tachometru 150, mám tempomat a musím zabrzdit na 120, po tomto prošlápnu plyn až na podlahu a zase se nic neděje, ani náznak akcelerace, jen lehounké, téměř nepatrné zrychlování, které pozoruji na pomalu se šplhající ručičce tachometru.Ale když tohle samé udělám úplně stéjně, jenom při zrychlování ze 120 zpět na žádanou rychlost 150, pomocí tempomatu, tedy nešlápnu na plyn, ale potlačím páčku tempomatu RES+ tak auto zabere a je cítit že sílu má a zrychlení je rychlé. Na plyn to však nereaguje. Prostě je něco špatně! Na dálnic moc nejezdím, takže jsem to zjistil až teď, co jsem jel do Prahy a mohl si to opakovaně zkoušet. Po pravdě, když jsem přibrzdil a pak se chtěl rozjet pomocí plynu, abych nebrzdil rozjeté auta co se ke mě ze zadu blížily, tak to bylo blikání, co jsem zatím za svoji řidičskou kariéru nezažil. Fakt to moc nezrychluje a zklamání bylo obrovské. A co se týče tempomatu, tedy problému co měl Milan 79 na cestě do Chorvatska, tak to se mi stalo při této cestě na dálnici dvakrát. Pak po nějaké době zase začal fungovat. Tak to zatím neřeším.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé