 od Umbram » 16.11.2010 19:00
od Umbram » 16.11.2010 19:00 
			
			No taky mě to strašně štve , že stím nulováním nic nedělají. Já jsem  to už v servise třikrát reklamoval, a pokaždé stéjna odpověď „nevime jak to vyřešit KIA nedává žádné  instrukce, jak to řešit“. Řekli mě ať napíšu do Prahy ,to jedíné prý můžu zatím dělat. No osobně si myslím, že by měli hlavně v servisech urgovat v Praze , že mají naspokojené zákazníky! Každopádně jsem jim do té Prahy email poslal, ale zatím žádna odpověď. Tady je text co jsem jím napsal.
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat na náhodné nulování palubního PC ve voze značky KIA Venga,kterou mimochodem vlastním.Chtěl bych hlavně odpověď,kdy bude tento problém konečně vyřešen,protože se mi zdá,že tento primitivní problém KIA řeší poměrně dlouho,což ji mimochodem zrovna dobré jméno nedělá.V servise jsem už byl několikrát, a nejenom s palubním PC, a na otázku co budou s tím nulováním dělat, mi bylo vždy odpovězeno, že o problému vědí, ale že KIA zatím nemá řešení jak to mají opravit. Tak mi připadá, že buď u Vás v KIA Motors pracují sami nekvalifikovaní inženýři, a nebo na nás zákazníky KIA kašle. Mě osobně se zdá, že by stačilo zrušit funkci nulování při dotankování paliva,(o které mimochodem není v manuálu ani zmínka) a problém by možná byl vyřešen.
 Předem děkuji za kladnou odpověď.
                                                                                         S pozdravem  p.Jirka ……… 
PS: VIN mého vozu je …………………………………………
			Kia Venga 1.4CVVT 66kW Fresh  (09/2010)