jsou lidi, kteri musej mit vsechno akuratni. Ja si rad zariskuju nebo jedu na doraz. /Lidi v duchodovym veku jsou jini a radi si nechavaj rezervy/
To, ze netankuju u prvni benzinky u dalnice, je nejenom ze setrnosti. Proste na naftu ujedu hodne a kdyz tankuju, tak tankuju halt vice jak 50 litru a snazim se, aby ta nafta stala za ty penize. (Proto nerad tankuju v CR

). Nejaky dotankovavani 5 litru me pak zdrzuje, protoze mam na spech a auto s 85 KW nejede po (nemecky) dalnici jak bych od papirovych hodnot ocekaval.
Uprimne mezi nama, na co v tom ceedu ten pocitac je? Prumernou spotrebu mi behem cele jizdy nespocita, a kdyz chci vedet, jestli dojedu jeste k benzince, tak taky ne.. to uz staci u Schade 105, kdyz se rucicka jeste hejbe, tak tam neco je...
Kdybych si koupil Schade 105, tak neremcam, ale ja jsem za Ceeda dal skoro pul mega a tak bych chtel, aby vsechno fungovalo, jak ma. A ne, ze mi pri poslednich 50 km rekne palubni pocitac, sorry, kamo, nepocitam.
Jasne, ze pri 2 litrech v nadrzi neni vypocet optimalni, ale u svejch ex-aut jsem si na to zvyknul a umel jsem i s tou pribliznosti dobre pracovat.
Tohle forum je i pro lidi, kteri se o novym aute rozhoduji. Ja jsem tady pred koupi taky byl, tak chci, aby k hlavnimu mainstreamovymu nazoru, ze je Kia pomer cena kvalita to nejlepsi, co muze clovek mit, zaznel i jinej nazor, ze lituju, ze jsem k tomu pul mega nepriplatil par desitek tisic a mel auto, ktery je "logicky".
Lituju toho o to vic, ze kdybych se spalil u jinyho auta, tak by melo jeste nejakou zbytkovou hodnotu, treba i po nekolika letech ale Ceeda muzu tak uz jenom darovat...
