19.3.2011 AUCHAN (PL) Racibórz - Rybnicka 97 MRS Nafta 29.90 Kč P A
13.3.2011 CS Uvalno-Branice - za prejezdem MRS Nafta 30.10 Kč - A
13.3.2011 STATOIL (PL) Cieszyn - Kolejowa 8 MRS Nafta 30.20 Kč - - A
13.3.2011 Orlen Branice (PL) - MRS Nafta 30.40 Kč - A
13.3.2011 ORLEN (PL) Cieszyn - Filasiewicza 2 (Katowicka) MRS Nafta 30.50 Kč P A
17.3.2011 Orlen Chalupki - BOGUMIŃSKA MRS Nafta 30.51 Kč P A Nazdár Runisi.Na hranice to máš kousek. Plná se vyplatí. benzín je o něco dražší,ale 35 tady to raději 31 Polákům
 Navíc se dá v Biedronce dobře nakoupit.Ale je to na každém jak se rozhodne.
 Navíc se dá v Biedronce dobře nakoupit.Ale je to na každém jak se rozhodne.
 
 



 
			

 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 . Normálně bych řekl: Venga je koncepčně rodinné auto se vším všudy, včetně "dravosti"
 . Normálně bych řekl: Venga je koncepčně rodinné auto se vším všudy, včetně "dravosti"  . Shodou okolností jsem ten den, nebo o den dříve, trošku "testoval" staršího Passata s cca stejnými kW jako Venga, jen 1.9 a pořád mi z toho vychází úsloví: "objem ničím nenahradíš"!
 . Shodou okolností jsem ten den, nebo o den dříve, trošku "testoval" staršího Passata s cca stejnými kW jako Venga, jen 1.9 a pořád mi z toho vychází úsloví: "objem ničím nenahradíš"!  (Tady bych se připojil k *Bedovi* v jiném tématu:
 (Tady bych se připojil k *Bedovi* v jiném tématu:  . Subjektivně je znát sice až od 2000 ot/min, ovšem to mu na jeho "přínosu" neubírá, spíše naopak - nutí řidiče k provozu v optimálních otáčkách, né jen to "klechtat" těsně nad volnoběhem
. Subjektivně je znát sice až od 2000 ot/min, ovšem to mu na jeho "přínosu" neubírá, spíše naopak - nutí řidiče k provozu v optimálních otáčkách, né jen to "klechtat" těsně nad volnoběhem  (pár "úsporných" by se tu mezi námi určitě našlo, ale samozřejmě: "proti gustu žádný dišputát"
 (pár "úsporných" by se tu mezi námi určitě našlo, ale samozřejmě: "proti gustu žádný dišputát"  ). No a "ve finále": svoji né nepodstatnou roli určitě hraje i DPF, ale diskuzi na tohle téma nechám raději na odbornících s dovětkem - slavná Euro5 nás "naučí" jezdit na plný plyn 50km/h
 ). No a "ve finále": svoji né nepodstatnou roli určitě hraje i DPF, ale diskuzi na tohle téma nechám raději na odbornících s dovětkem - slavná Euro5 nás "naučí" jezdit na plný plyn 50km/h 

 
				
			


 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					


 
				
			

