To aby rozdelal auto na atomy...hlavne prevodovka, motor... moje prvni "ojete" auto byla Vectra B... nadherny stribrny lift z DE, mel jsem s sebou dva techniky Oplu, auto projeli, zkontrolovali, vse bylo v pohode - dokonce po kontrole v tehdy jeste Kolinskem servisu mi bylo receno, jaka ze to byla super koupe a ze Nemci se narozdil od ceskeho dobytka o sva auta staraji  

  Po roce a pul jezdeni na zdejsich silnicich a tankovani super kvalitniho pancovaneho benzinu se zacalo projevovat onech najetych 135 tisic... podvozek zraly na kompletni vymenu, ramena, tlumice, loziska kol a aby toho nebylo malo odesla lambda, mela se repasovat spojka a posledni hrebicek do rakve byl navrh na vymenu ridici  jednotky (permanentne chybove hlasky) a el. klapky privodu paliva... to vse bratru 100 tis  

 polovina kupni hodnoty auta... tak slo pryc se ztratou cca 85 tisic.
Ojetiny a specialne vsechno nad 100tis bych pro dobro kupcu radsi zakazal a odeslal rovnou na srotak  

 ... rekl bych ze je velky rozdil nalitat hromadu km na 1.4 a hromadu na 6ti valci, ale i tak... 
Radsi si kup mensi "NOVE" auto, nebo nejakou predvadecku  
