Těsnění na to nemá vliv. Tam nemá šanci nic utěsnit. Kia má špatnou protikorozní odolnost. Psali to ve všech testech, které dělal Auto Bild. Ať na Ceeda, nebo Soula, tak i na sesterské I30. Do dvou let počátky koroze v dutinách. Také psali o špatném laku, loupe se atd., a to tady z fora zná osobně dost lidí. Já měl s tou korozi také problém. Po roce na hraně střechy, po dvou kolem třetího brzdového světla. Jenže já mám navíc tu smůlu, že je to z Nošovic. Od lidí co tam dělaj vím, že ten jejich slavný pozink je kolikrát rezavý ještě pře tím, než s ním začnou něco ve fabrice dělat. Pak nastoupí bruska, trochu se to poleští, pozink v prd.. a pak lak. Lak, aby nerezivěl a plnil spolehlivě svou funkci má mít, opět dle Auto Bildu, minimálně 130 mikronů. No a kolik tady klukům naměřili? Jestli si to dobře pamatuji tak něktěří měli dost pod 80. A to mám opět potvrzené ze dvou servisů, značkových a pro jistotu nejmenovaných, kteří to zkoušeli také měřit. Jen pro útěchu...prý na tom Škoda je jen o něco lépe. Ale zatím tolik reklamací nemají. Bída! Jen jak vás připravit o peníze. Pak vám jen řeknou, že je to mrzí, ale máte záruku na lak 5 let. Po pěti letech, ale začnete vše platit. A jakou k tomu všemu můžete mít důvěru, když už ani ne po roce, to začíná rezavět? Hlavě, že se tolik ohánění kvalitou! Kterou zdaleka nemají! Osobně se domnívám, několik lidí má kolem mne staré Kie a Huyndaie, že tehdy ty auta možná nebyli tak hezká a nejeli tak dobře, ale svůj účel dobře plnili, nerezavěli a byli levná. Dnes už cena není argument pro rozhodnutí si jít koupit některou z těchto značek. Už jsou drazí stejně jako zbytek. Jen, které auto je dnes kvalitní? Šetří totiž všichni!

Jo a normálně to reklamuj. Trvej na zápise a kopii pro sebe. Alespoň to budeš mít podloženo por případnou pozdější reklamaci. Ale přeji ti, aby to bylo to poslední, co tě s korozi na Kii potká. Osobně to toiž zažívám a není to příjemné.