mir.jar:
naozaj nie som pretekar , inak automat to nerobi, jeho vyhodou je, ze pokial chces byt s manualom prvy, musis stat na spojke so zaradenou jednotkou cakat a potom pri rozbehu stlacat plyn a pustat spojku ... No ved klasika. Ale pri AT Ti staci stlacit plyn. Naozaj je ten rozbeh pohodovejsi, dokonca si lahsie ustrazis aj pripadne nechcene pretacanie kolies na mieste. Co sa tyka tej kratkej jednotky, na predchadzajucom type Sportage to bolo taktiez tak.
Tomasfuk:
Aj ja si naozaj myslim, ze vacsina ludi by AT nechcela vymenit za manual (aj ked poznam aj takeho, a pritom AT nielen skusal, ale na nom dlhodobo jazdi... presiel z Audi TT na VW Touareg AT...) kratka jazda na AT Ti v ziadnom pripade neutvori spravny nazor. To by chcelo vozit sa cely den na AT, potom presadnut do manualu a prejst rad semaforovych krizovatiek, alebo v kolone sa posuvat aspon taky kilometer, dva . A potom, ked si vyberies manual, si bud zaryty nepriatel automatickych prevodoviek, alebo si ten moj znamy ...
Ahojte