Tak sa mi tachometer prehupol cez 3000km, jecas na par postrehov z prevadzky:
- celkovy dojem z auta je vyborny. motor GDI je pre mna dostatocny, aj ked este nemam dostatok zabehovych kilometrov, pri zohriatom motore je dynamika pekna

trosku mi vadi kratka jednotka, hlavne pri rozbiehani do kopca je jednotka ovela kratsia ako dvojka, takze jednotku treba potiahnut do vyssich otacok aby to dvojka nezadusila... potom to vyzera ze sa v meste hram na pretekara

oproti tomu je dvojka dlha a da sa na nej krasne roztiahnut az po cca 90km/h, mozno aj viac, k cervenym otackam zatial nechodim... naproti vsetkym predpokladom a recenziam, v celom spektre otacok je zrychlovanie plynule, nevsimol som si ziadne extra zvysenie vykonu nad 4000 otacok.
- podvozok je velmi prijemny, ani tvrdy, ani prilis makky... vyborne je odhlucneny, uvidime ci tuto svoju vlastnost casom nestrati

trochu horsie su odhlucnene pneumatiky, letne original hankook 16" pomerne dost hucia, na zimnych pirelli w190 zase na niektorych typoch asfaltu pocujem taky tazko identifikovatelny zvuk, pripomina mi to zle vyvazene kolesa, ale tuto moznost som vylucil... medzi rychlostami 70-90kmh je to take slabe "buchanie", ovela slabsie ako na panelovej ceste, ale pocut to. zalezi aj od hrubosti asfaltu, na novsich cestach a hladsich povrchoch to nepocut vobec, na drsnych asfaltoch v horach to pocut najviac.
- palubny pocitac klame asi o pol litra

podla PP mam spotrebu 7.2, podla dotankovani mi vychadza cca 7.7l/100km. jazdim 50:50 mesto/mimo mesta, dialnica vynimocne.
- co ma v tychto sychravych dnoch najviac trapi, je strasne vlhko a s tym spojene rosenie skiel vnutri auta. mate to tak rovnako? staci ze si rano sadnem do studeneho auta a za 2 minuty su koplet vsetky skla zarosene, bez funkcie odrosovania (klimatizacia) sa to ani nezlepsi... ventilator na 1-ke ako keby ani nebol, dvojka je minimum pre dlhsiu jazdu. pri spominanom rannom rozjazde musim ist na 3 az 4 s odrosovanim... huci to jak svina

neviem, mozno je to tym ze je to nove a cele to kurenie sa potrebuje dostat do prevadzky, ale zatial to je strasne otravne...
aby som to uzavrel pozitivne, s autickom som spokojny a som spokojny aj s farbou, na striebornej je najmenej vidno znecistenie v tomto case spinavych ciest. stretavam aj ceedky v grafitovej alebo tej hnedej metalize, su krasne ked su ciste... ale staci trosku spiny a stratia svoje caro...
